wil je snel geld online verdienen? klik hier :http://www.enquetecash.nl/linkspel.php?click=happygirl
U kunt geld verdienen met het verwerken van e-mails vanachter uw computer.
Voor deze bijverdienste heeft u alleen een computer met internetverbinding nodig.
E-mails verwerken is booming op dit moment omdat het werkt en het is een prima methode om vanuit huis geld te verdienen via het internet.
U heeft geen ervaring nodig in de administratieve branche, zelfs een diploma is niet vereist.
Na een éénmalige investering in het startpakket kunt u vrijwel onmiddellijk aan de slag.
En in het startpakket treft u alle instructies aan die u nodig heeft om te beginnen.
Voor meer informatie, laat hieronder een reactie achter of ga klik op de geld verdienen met e-mails verwerken link.
Dát is lef hebben - aan het eind van een topic waarin vele keren wordt gewaarschuwd tegen sites die je 25 euro laten betalen voor een “starterspakket” waarmee je geen stap verder komt, gewoon toch een oproep doen om je voor iets dergelijks aan te melden.
Hoe brutaal kun je zijn zeg……?!?!?!
Zoeken naar thuiswerk waar je nog enigszins fatsoenlijk een extra zakcentje mee kunt verdienen, is niet eenvoudig, dat is wel duidelijk.
De sites als MoneyMiljonair en Euroclix leveren wat ze beloven, maar als je kijkt hoeveel je in de weer bent om uiteindelijk enkele euro's uitbetaald te krijgen…. dan moeten er volgens mij manieren zijn om via andere wegen een beter uurloon te verdienen.
Ik probeer het maar eens bij
Ook veel mooie gladde foto's en beloftes, maar ze vragen geen bedrag om je aan te melden en om dubieuze starterspaketten of foute ebooks aan de man te brengen, dus waarom niet eens proberen…? Wie niet waagt, wie niet wint - toch?
Hmm, nog zo'n gladde Amerikaanse site: Promail
Ook hier hoef je geen investering te doen.
Van de andere sites (zie bericht hierboven) heb ik sinds mijn aanmelding gisteren in ieder geval een aantal emails ontvangen met sites die ik ongeveer 30 seconden moest bekijken/openen om zo'n 20 dollar op mijn account bijgestort te krijgen. Daarmee duurt het wel even voordat je het minimale uitbetalingsbedrag (bijvoorbeeld via PayPal) bij elkaar hebt geklikt. Maar als je genoeg mensen vindt die ook wel zonder investering emails willen klikken (zogenaamde referalls), dan pik je daar ook weer wat dollars van mee.
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit, maar tot zover lijkt het in ieder geval redelijk onschuldig. Maar je moet er dus wel een PayPal account voor hebben/openen. Zo gepiept. Weliswaar niet gratis, maar dat zijn banken tegenwoordig ook niet meer…
Iets voor jou wellicht?
ello ik ben zo vaak in getrapt in alle praatje dacht van laat ik hierbij proberen en hierbij maar werkt niet.. ik heb al meer dan 200 Euo weg gegeven..
ik wil wel en systeem hebben die die echt werkt om geld te verdienen.. niet eenzo van moneymillionaire.com is en spaar proggama dat je wil wat kan verdienen in centen.
maar ik wil iets hebben die ik zo van 500 euro per week kan verdiennen lijkt mij meer doen genoeg voor mij…
KAN IEMAND MIJ HULPEN MET ZOEKEN1111
Geert Schreef:
——————————————————-
> Iedereen vraagt zich af of dat mails verwerken
> betrouwbaar is. Ik zal aangeven waar de addertjes
> zitten.
> Je hebt twee manieren om geld te verdienen met
> e-mails verwerken.
>
> Voor de eerste manier kun je je gratis aanmelden.
> Het gaat hierbij om het bekijken van
> reclamemails.
> Per bekeken reclamemail ontvang je een vergoeding.
> Ook ontvang je een inschrijfbonus als je je
> aanmeldt om geld te verdienen met reclamemails.
>
> HET ADDERTJE: Die inschrijfbonussen klinken erg
> aanlokkelijk. Maar je kunt niet meteen een
> uitbetaling aanvragen. Je moet eerst zelf geld
> erbij verdienen voordat je recht hebt op een
> uitbetaling. Het wordt vaak gepromoot als "lekker
> makkelijk geld verdienen", maar je moet er dus wel
> degelijk eerst zelf wat voor doen voordat je
> uitbetaald wordt. De reclamemails bedrijven zijn
> wel betrouwbaar, maar het verdienen gaat dus niet
> zo snel als dat je denkt. Bovendien is het een
> bijverdienste en kun je er geen gezin van
> onderhouden.
>
>
> De tweede manier kost geld om je aan te melden.
> Meestal zo rond de € 25,- Hiervoor krijg je een
> informatiepakket over hoe het in zijn werk gaat.
> Dat informatiepakket is niet veel bijzonders. Je
> krijgt een lijst van advertentiewebsites en de
> opdracht om datzelfde “informatiepakket” weer door
> te verkopen aan anderen.
>
> HET ADDERTJE: Je moet dus op zoek gaan naar
> sukkels die ook heel veel geld willen betalen voor
> zo'n informatiepakket. En het probleem is dat er
> inmiddels al zoveel mensen ingetrapt zijn dat die
> advertenties op heel veel websites verboden zijn.
> Want het is geen echt thuiswerk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?