emails verwerken, iemand ervaring ?

• Bijverdienen

Helaas zijn er velen actief op het gebied van illegaal ‘thuiswerk’.

Indien iets te goed om waar te zijn lijkt, is dat het meestal ook.

25 euro per email zou prachtig zijn, maar is een leugen.

Een bijbaan/thuiswerk waarvoor je eerst zelf moet betalen, is altijd oplichting.

Als je echt iets wilt bijverdienen, ga dan even naar de volgende website:

Thuiswerk: Bijverdienen met administratief leuk werk

Hiermee kun je een leuk extra inkomen opbouwen en zelf bepalen hoeveel energie en tijd je er in stopt.

De meeste thuiswerkers verdienen gemiddeld 100 tot 300 euro per maand extra.

Hoe meer je werkt, hoe meer je verdient. Je kunt uiteindelijk ook meer dan 500 euro per maand verdienen.

Succes en veel plezier!

Alexandra

• Daphne

kijk anders eens op www.geldwolf.jouwpagina.nl en dan moneymiljonair die is echt super goed en betaald snel uit ;)

ben verder nog opzoek naar ander thuis werk iemand tips voor thuiswerk zonder dat je eerst ik weet niet hoeveel moet betalen??

• omer

emailverwerken, de gene die deze werk vanaf huis doen en echt hiermee verdienen kan mij misschien ervaren en overtuigen, want ik heb twijfels, je kan niet 1 2 3 geld verdienen. mijn emailadres: OMER1981@LIVE.NL IK VERWACHT OP ERVARINGEN.

• tijmen

Beste ik weet niet of je alles al weet over Email verwerken,maar pasop! het is pure oplichterij ik heb het E.book en weet er nu alles van.

• ISBN-Online.nl

Bedankt voor deze informatie. Ik kwam online ook een advertentie tegen en het klonk te mooi om waar te zijn en dan is het ook meestal niet waar. Net als velen ben ook ik in deze dure tijden op zoek naar manieren om geld te verdienen. In 2000 heb ik een boek geschreven en ben dit zelf gaan uitgeven met behulp van het internet en persberichten. Omdat het een zakelijk boek was, heb ik het ook via managementboek.nl kunnen verkopen. Ik heb daar goed mee verdiend, maar als ik het opnieuw moest doen had ik het heel anders aangepakt.

Ik heb nu een nieuw product (een combinatie van Ebook, filmpjes en geluidsfragmenten van interviews) en dit was een paar weken keihard werken en het begint steeds beter te lopen. Om dit via internet te kunnen verkopen, heb ik veel onderzoek gedaan en geëxperimenteerd. Het meeste heb ik gehad aan de tips van Casper Camps. Stap voor stap laat hij zien wat je moet doen. Deze man weet echt waar hij het over heeft en omdat hij het allemaal voordoet is het een kwestie van nadoen.

Neem een kijkje op zijn site Geld Verdienen met Internet Marketing Kost niets en is een echte aanrader. Als je internet wilt gebruiken om geld te verdienen moet je echt even gaan kijken.

Fijne feestdagen!

P.s. Ik weet niet of de link in de tekst werkt, dus hier is ie nog een keertje voor de zekerheid: http://tinyurl.com/GeldVerdienenMetIM

.

• Geert

Iedereen vraagt zich af of dat mails verwerken betrouwbaar is. Ik zal aangeven waar de addertjes zitten.

Je hebt twee manieren om geld te verdienen met e-mails verwerken.

Voor de eerste manier kun je je gratis aanmelden. Het gaat hierbij om het bekijken van reclamemails.

Per bekeken reclamemail ontvang je een vergoeding. Ook ontvang je een inschrijfbonus als je je aanmeldt om geld te verdienen met reclamemails.

HET ADDERTJE: Die inschrijfbonussen klinken erg aanlokkelijk. Maar je kunt niet meteen een uitbetaling aanvragen. Je moet eerst zelf geld erbij verdienen voordat je recht hebt op een uitbetaling. Het wordt vaak gepromoot als “lekker makkelijk geld verdienen”, maar je moet er dus wel degelijk eerst zelf wat voor doen voordat je

uitbetaald wordt. De reclamemails bedrijven zijn wel betrouwbaar, maar het verdienen gaat dus niet zo snel als dat je denkt. Bovendien is het een bijverdienste en kun je er geen gezin van onderhouden.

De tweede manier kost geld om je aan te melden. Meestal zo rond de € 25,- Hiervoor krijg je een informatiepakket over hoe het in zijn werk gaat.

Dat informatiepakket is niet veel bijzonders. Je krijgt een lijst van advertentiewebsites en de opdracht om datzelfde “informatiepakket” weer door te verkopen aan anderen.

HET ADDERTJE: Je moet dus op zoek gaan naar sukkels die ook heel veel geld willen betalen voor zo'n informatiepakket. En het probleem is dat er inmiddels al zoveel mensen ingetrapt zijn dat die advertenties op heel veel websites verboden zijn. Want het is geen echt thuiswerk.

• mevr. Hak

Hallo,

Ik las uw bericht en ik dacht, ik stuur eens terug.

Toevallig heb ik vanmorgen mijn E-book Startpakket gedownload, en uitgeprint.

Ik heb alles heel goed gelezen. het lijkt me sowieso een hele aantrekkelijke baan. Maar in eerste instantie heel ongeloofwaardig.

Ik heb me zo maar voorgenomen. Ik kijk wel wat het is en anders kun je je zo weer afmelden.

Maar ik heb ook gelezen dat er enorm veel klachten zijn, maar dat ligt ook aan degene die de e-mails verwerkt en verstuurd. Als je het goed aanpakt, kan iedereen dit doen.

En natuurlijk is het vervelend als je hebt betaald en vervolgens krijg je niks terug. Maar ik denk als je het goed doet, dat je er een hoop mee kan verdienen.

Dit wilde ik even zeggen.

Met Vriendelijke Groet,

Mevr. L. Hak

• wendy moolenkamp

hallo

ik lees net uw reactie en vraag over thuiswerken,

ik ben toevallig net zelf begonnen met thuiswerk, d w z met emails verwerken ed

ik ben zeer positief hierover het is op een makkelijke manner snel en leuk geld verdienen

als u meer informatie wilt kunt u mij mailen roland_en_wendy@live.

• Carin

Echte aanrader.

Ben zelf zo enthousiast dat ik het met jullie wil delen nadat ik binnen 5 dagen al 25 euro op mijn rekening zag staan.

Een grote betrouwbare online spaarprogramma. Tamelijk veel mail en mijn favoriete anonieme enquêtes (50 tot 200 clix per ingevulde enquête/onderzoek). Nog beter, hoe langer je spaart des te hoger je beloning. 1000 clix is 10 euro maar 2000 is al gauw 25 euro, 5000 is 70 euro.

Meld je aan op onderstaande link;

Word nu gratis lid. Klik op onderstaande link om je aan te melden. Je verdient er je eerste 150 Clix (? 1,50) mee.

http://www.euroclix.nl:80/app?Ref=394303

Doen! anders ben je een dief van je eigen portemonee.

Carin

zie ook mijn website met http://geldverdienenthuis.webklik.nl/page/goed-betaalde-spaarprogrammas

• tequinna

hoi Moontje

met tequinna lees net uw bericht voor het eerst en ik zou uw over de emails verwerking allereerst hebt uw ADOBE READER 9.3 nodig gratis te downloaden en daarnaar de E-BOOK STARTPAKKET. DE kost 30 euroen daarvoor kan uw beter een paypal account aanmaken voor uw geld te ontvangen hoeft niet maar is sneller.Waarom uw de adobe reader 9.3 nodig hebt is omdat daar wordt de E-BOOK STARTPAKKET gestuurd als bijlage.

groetjes

TEQUINNA

P.S. als uw nog vragen hebt mail me maar