COUPEUSE / NAAISTER gezocht

  • yolanda fashion

    Was benieuwd of je al voorzien bent?

    Ik heb een modevakschool en ben gediplomeerd lerares/coupeuse, heb ook workshops gegeven in tassen maken en maak graag lingerie en aangepaste lingerie.

    gr. yolanda

  • yolanda fashion

    was benieuwd of je al voorzien was?

    ik heb een modevakschool en gediplomeerd lerares/coupeuse, heb workshops gegeven in tassen maken.

    Daarnaast maak ik graag lingerie in opdracht en aangepaste kinderkleding.

    gr. yolanda

    http://yolandafashion.blogspot.com

  • esther

    Ik ben op zoek naar iemand die voor mij af en toe wat naaiwerk kan verrichten,ik heb het over babyzitzakjes,dus dat is geen ingewikkeld naaiwerk. Ik ben benieuwd hoeveel het mij zou kosten om deze door iemand te laten aaien zodat ik ze online kan gaan verkopen. Ik heb ze tot nu toe zelf genaaid,maar heb het te druk nu,dus heb hulp nodig.

    Stuur mij een bericht als je geinteressserd bent,

    vr groeten,Esther

    Amsterdam

  • Ria Klijs

    elsje wind Schreef:

    ——————————————————-

    > Beste mevrouw,

    > Ik zoek een goede en ervaren

    > naaister/coupeuse/atelier die mijn ontwerpen (met

    > name jasjes, broeken en rokken) voor mijn klanten

    > in nederland/belgie kan maken.

    > Als u geinteresseerd bent zou u dan contact met me

    > op willen nemen?

    > Hart. dank, elsje

  • Ria Klijs

    Beste Mevr.

    Ik heb jaren ervaring als coupeuse zowel in dames / heren en bruidsmode. Ik ben sinds 2011 een eigen atelier gestart. Misschien kunnen we wel wat voor elkaar beteken. Ik hoor het graag van u? Met vriendelijke groet Ria

  • Carolina

    Het thuiswerk prikbord is verhuisd. Het is niet meer mogelijk om op berichten op dit forum te reageren of nieuwe topics te openen.

    Het nieuwe forum is te vinden op www.thuiswerk.org.

    Dit nieuwe forum biedt veel meer mogelijkheden. Het is verdeeld in verschillende onderdelen zodat je als bezoeker een beter overzicht hebt. Ook is het voor mij als beheerder veel makkelijker om reclameberichten te weren.

    Op dit oude forum kun je niet meer posten, alleen lezen.

    Je kunt je registreren op het nieuwe forum: www.thuiswerk.org

    Tot ziens op het nieuwe thuiswerk forum!

    Met vriendelijke groeten

    Beheerder Thuiswerk Startpagina