COUPEUSE / NAAISTER gezocht

  • ingrid

    hallo,

    heb al ruim 20 jaar ervaring als coupeuse op divers vlak. ik kon niet vinden waar u woont en of het in de buurt is,maar u kunt me altijd benaderen via de mail.

    vr gr

  • v.arrias

    Goedemorgen mevrouw Bekhuis,

    Ik ben al een tijdje op zoek naar een naaister die een nachthemd voor me kan maken. Ik heb geen patroon, maar wel een oud nachthemd als voorbeeld. daarvan wil ik er een paar hebben naar dat model.

    Zou u me kunnen terugmailen, zodat we een afspraak kunnen maken en de prijs kunnen bespreken?

    Met vriendelijk groet,

    V.E.M. Arrias

  • elsje wind

    Beste mevrouw,

    Ik zoek een goede en ervaren naaister/coupeuse/atelier die mijn ontwerpen (met name jasjes, broeken en rokken) voor mijn klanten in nederland/belgie kan maken.

    Als u geinteresseerd bent zou u dan contact met me op willen nemen?

    Hart. dank, elsje

  • Monique

    Beste Elsje

    Ik ben een gediplomeerde coupeuse en heb een atelier aan huis in Amstelveen met verschillende machines. Ik heb al 20 jaar ervaring met het maken en vermaken van damesmode. Avond en casual.

    Ben je geintereseerd mail mij dan, ook als je al voorzien bent.

    Met vriendelijke groet

    Monique

  • Diana Reede

    Beste Therese,

    Ben je nog steeds op zoek naar een coupeuze?

    Ik heb ruim 4 jaar badkleding op maat gemaakt en heb veel ervaring in het namaken van kleding.

    Waar woon/werk je?

    Groeten Diana Reede

  • a.n.s.

    Hallo allemaal,

    Ik zoek een goede betrouwbare naaister/coupeuse voor lingerie. Het betreft om string, hipster en boxer zowel voor mannen als voor vrouwen. Ik heb geen patroon o.i.d! Wie o wie zou dit als bv thuiswerk willen gaan doen?

    Het zou gaan (in het begin) om 5 á 10 stuks per week. Dit wordt al snel meer.

    Gelieve rechtreeks te mailen aub….

    Mvrgr A.N.S.

  • Make a Bag

    Beste Monique,

    Ik ben voor een aantal workshops die ik geef (tassen maken) opzoek naar een ervaren naaister die mij kan begeleiden van de workshop. Dat wil zeggen met name het naaiwerk. Soms op zaterdag en op evenementen en beurzen in Utrecht, A'dam of andere grote steden. Meestal duurt een workshop maximaal 4 uur. Salaris n.o.t.k.

    Ik ben dringend op zoek naar een freelance ‘collega’ en je advertentie van enige tijd geleden sprak me aan.

    Groeten Marit Visser

    www.madutch.nl

  • Make a Bag

    Beste Coupeuses,

    Ik ben voor een aantal workshops die ik geef (tassen maken) opzoek naar een ervaren naaister die mij kan begeleiden van de workshop. Dat wil zeggen met name het naaiwerk. Soms op zaterdag en op evenementen en beurzen in Utrecht, A'dam of andere grote steden. Meestal duurt een workshop maximaal 4 uur. Salaris n.o.t.k.

    Ik ben dringend op zoek naar een freelance ‘collega’ !!

    Kijk eens op de site www.madutch.nl

    Groeten Marit Visser

    www.madutch.nl

  • monique

    Beste Marit.

    Ben wel nieuwsgierig geworden!

    Mail mij op moniquesfashionrepair@gmail.com om “verder”te babbelen

    Groetjes

    Monique

  • J. Vlijter-Martina

    Geachte A.N.S.

    JCM Fashion House & NaaiAtelier is een kleine atelier aan huis gevestigd in Houten.

    Met ruime ervaring als naaister/coupeuse kan ik u ondersteuning bieden bij de productie van lingerie. Voor grote en kleine partijen.

    Ik ben in het bezit van verschillende machines die alle voorkomende naaiopdrachten aankunnen.

    Ik bied u het volgende aan:

    - Vakmanschap

    - Kwalitatief hoogstaand eindproduct

    - Korte levertijden

    - Reële prijs

    - Vlekkeloze samenwerking

    Overige diensten:

    - Patroon tekenen

    - Proefmodellen maken

    - Monstercollecties maken

    Graag overtuig ik u van de kwaliteiten van JCM Fashion House & NaaiAtelier! U kunt contact met mij opnemen voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

    Met vriendelijke groet,

    J. Vlijter-Martina

    Tel. +31 (0)6 3982 1126

    jcm.fashionhouse@yahoo.com