Eerlijk thuiswerk gezocht

  • Marjolein

    Ik ben per direct op zoek naar thuiswerk: inpakken, simpel computerwerk etc.

    Ik wil geen dure 0900 nr. bellen, geen startpakketen kopen, en al die andere onzin!

    Ik heb al een baan maar wil wat bij verdienen om met mijn kinderen op vakantie te kunnen.

    Zijn er nog eerlijke bedrijven die mij dit kunnen bieden?

  • richard hofman

    hoi marjolein

    Kan ik jou interesseren voor een GRATIS lidmaatschap bij de grootste gebruikers organisatie ter wereld online? Met dit lidmaatschap kun je aankopen doen op internet en ontvang je over je aankopen een KORTING! Het mooie hiervan is dat het je geen cent investering kost, want nogmaals het lidmaatschap is geheel GRATIS en vrijblijvend. GEEN VERPLICHTINGEN IN WAT VOOR OPZICHT DAN OOK!! Wil jij naast dit lidmaatschap ook nog eens de nodige INFORMATIE ontvangen om je eigen bedrijf te starten (iets wat ook geheel vrijblijvend is)??

    Kijk dan eens op onderstaande link en schrijf je zelf vandaag nog GRATIS in!!

    Mocht je toch nog vragen hebben stuur me dan een mailtje en ik beantwoord je vragen graag en ook dit is GRATIS (lol).

    http://www.geocities.com/r.hofman_adv/index.html

  • syl

    hoi, ik zag dat je op zoek bent naar thuiswerk. Ik heb zelf thuiswerk wat erg goed bevalt en waarbij je zelf je tijd kunt indelen. Het is geen MLM of het verzenden van emails waar je dan zogenaamd geld voor gaat krijgen. Ook hoef je zelf helemaal niets te investeren..het kost je geen cent om hiermee te beginnen.

    Heb je interesse …mail me dan even op sylvia1931@gmail.com. Nogmaals..het kost je niets..alleen wat van je tijd..maar het kan je wel aardig wat opleveren.

    Groetjes

    Syl

  • Margit Lauterbach

    Geachte Marjoleine,

    ja, het zijn er nog stets eerlijke mensen. Ik heb een thuiswerk gevonden het is eehrlijk,makkelijk en eenvoudig.

    Als U meer wilt weten geev even een reactie aan min mailadress.

    met vriendelijke groeten

    M. Lauterbach

    +49-(0)-2162-3988328

    +49-(0)160-99243297

    Marjolein schreef:

    >

    > Ik ben per direct op zoek naar thuiswerk: inpakken, simpel

    > computerwerk etc.

    >

    > Ik wil geen dure 0900 nr. bellen, geen startpakketen kopen,

    > en al die andere onzin!

    >

    > Ik heb al een baan maar wil wat bij verdienen om met mijn

    > kinderen op vakantie te kunnen.

    >

    > Zijn er nog eerlijke bedrijven die mij dit kunnen bieden?

  • Pim Jansen

    Ik ben ook op zoek naar eerlijk thuiswerk. Ik wist trouwens niet dat er ook oneerlijk thuiswerk was.

  • Pim Jansen

    Bij deze dan geef ik een reactie en graag ontvang ik de gegevens

  • Stiena van Horne

    Hoi Marjolein

    Leuk dat jij ook je tijd nuttig wil besteden met daar bij ook nog een extraatje te verdienen.Super

    Als je wil kan ik je hier wel mee helpen. Wij hebben een eigen bedrijf en moeten er iemand bij hebben die naar eigen beschikbaarheid zijn of/haar tijd goed wil besteden. Wij werken met een aantal producten samen zo dat we mensen de gelegenheid geven om tegen grote kortingen hun boodschappen kunnen betrekken zodat iedereen voordeel heeft. Graag wil ik je het goed uitleggen maar hoop dat je begrijpt dat ik dit zo liever niet doe. Ons bedrijf in detail uitleggen is te belangrijk op deze manier. Neem gerust contact op via email horne093@planet.nl

    of per tel: 06 38 28 69 28

    Kijk maar ik vind het allemaal prima

    Met vriendelijke groet

    Bert en Stiena v Horne

  • annet van der wijk

    hallo,

    ik zit met hetzelfde probleem ik ben al een half jaar bezig om thuiswerk te zoeken maar kan nooit wat normaals vinden je moet er steeds voor betalen of weer die 0900 nummer bellen.

    ik zelf zie het niet meer zo zitten want ben al zo lang bezig om te zoeken.

    maar als er nog iemand is die me wat kan aanbieden zou ik dat heel prettig vinden.

    want ben net bevallen van een kleine meid en dan moet er natuurlijk wat bijverdiend worden..

    vriendelijke groeten annet

  • Valery Olislagers

    Hallo mensen,

    Ik ben ook op zoek naar eerlijk thuiswerk, wil dit graag naast mijn huidige werk doen,

    zoek nog iets voor minstens 32 uur per week om van uit huis te doen !!!

    Als er iemand is die me kan helpen, dan reactie graag op mijn e-mail adres valeryolislagers@online.nl

    alvast bedankt,

    Valery

  • DBThuiswerk

    Thuiswerk!!!

    Wilt u serieus thuiswerk, wat ook nog eens goed betaald?

    Heeft u Internet? Mailt u ons maar voor een vrijblijvend gesprek!!

    U betaalt niets qua inschrijfkosten en na ons gesprek

    ….. bent u aan het werk.

    DBThuiswerk@gmail.com

    Goede verdiensten … geen directe verkoop!