Eerlijk thuiswerk gezocht

  • marloes

    Hoi Denny,

    Mijn mail adres is marloesbokkers@hotmail.com.

    Bedankt.

  • Petra

    Ik ben distribiteur van fm.parfum.

    Dat is een bedrijf in make-up en parfum. Ook schoonmaak produkten.

    Bij je zelf thuis kan je een avondje organisren voor vrienden en familie zodat zij weten dat je hier mee bezig bent.

    Het is hele goede kwaliteit en doet niet onder aan de kwaliteit van de grote merken.

    Dan krijg je meestal de bestellingen vanzelf binnen.

    Je kunt ook dit bedrijf promoten bij andere en daar verdien je dan ook weer geld aan.

    Maar na 1 of 2 keer thuis een avond organiseren zal je toch ook een keer ergens anders je product moeten promoten.

    Dus het is niet alleen maar thuiswerken.

    Het is wel heel erg leuk en gezellig. Ik ben erg blij dat ik hier mee ben begonnen.

    Wil je meer weten stuur me maar een reactie naar petrakappetein@msn.com

  • Bram

    Ik ben de domme (en nep) thuiswerk vacatures echt helemaal zat…

    Daarom heb ik op mijn site een lijstje gemaakt met de beste manieren

    om geld te verdienen. Dus ook de dingen die je echt niet moet doen.

    Kijk maar even: Thuiswerk Administratief

    Groeten,

    Beheerder ThuiswerkAdministratief.com

  • kimberly

    hallo,

    ik ben een jonge moeder van 3 kindjes, ik wil graag voor mijn kindjes thuis blijven om ze te verzorgen.

    heeft iemand voor mij meschien een leuke thuiswerkjob??

    ik zoek sirieus thuiswerk! kan iemand mij meschien helpen?

    groetjes kimberly

  • John F. Vijzelaar

    Hallo Kimberly

    The Perfet World Marketing kan een oplossing voor je zijn, het is in ieder een oplossing voor mij, ga maar eens kijken naar deze video presentatie http://youtu.be/dlWC73KIlCA ik weet zeker dat je het aanstaat wat je daar kan zien en horen en dan kan je mij via mijn mailadres of via Skype: jofre46 bereiken, bij PWM is your host naam jvijz en de site http://www.thepwm.com/

  • Arantoni

    Hoi Kimberly,

    Wij zoeken distributeurs die enerzijds onze producten verkopen en anderzijds ook weer nieuwe distributeurs werven.

    Aan beide onderdelen kun je veel geld verdienen, dit omdat we pas in April zijn gestart (in Nederland) !

    Je bent vrij om jouw eigen uren te plannen, je bent als distributeur erg flexibel en niet gebonden aan regels. Je werkt feitelijk zelfstandig zonder enig risico te lopen. Je kunt vanuit huis werken, je kunt onze producten ook verkopen bij Auto- en motordealers als kerstpakketten en relatiegeschenken maar ook aan particulieren. Je kijgt een eigen website waar jouw klanten kunnen bestellen omdat ze via jouw site bestellen ontvang jij hiervoor de commissie.

    Ik hoop dat ik jouw interesse verder heb gewekt….

    Groeten,

    Debora

    (Brabant.Arantoni@gmail.com)

  • verhagen

    Distribiteur van parfum?

    heeft u meer info

    Gr erik verhagen

  • Edelmiro

    Hi marjolein,

    Ik zag je forum staan voor een thuiswerk mogelijkheid en

    wil je graag dit laten zien.

    Kijk of het wat voor je is:http://www.amway.nl/user/joenie

  • ellen groot

    hoi ik heb 6 jaar thuiswerk gedaan servetten inpakken en ander drukwerk inpakken en vouwen en nu is het thuiswerkbedrijf failliet en ik zoek nu weer thuiswerk hopelijk kunt u mij helpen

    groetjes ellen

    deken heinenstraat17

    3981wg

    bunnik

    06t33698278