Word consulente van een uniek dieet product

  • Pure Body Balance

    Word ook consulent en deel mee in het succes!

    Om het enorme succes rond het originele eiwitdieet verder te kunnen vergroten, zijn we op zoek naar energieke consulenten (v/m) die serieus geïnteresseerd zijn in het verkopen van een werkend en 100% natuurlijk, veilig en verantwoord eiwitdieet. Dat bovendien uiterst eenvoudig in het gebruik is. Lijkt het u wat, consulent worden van het meest innovatieve afslankproduct ooit? Zin in een royale marge? Laaiend enthousiaste klanten?

    Heeft u een afslankstudio, schoonheidssalon, nagelstudio, fitnesscentrum, zonnestudio of een andere representatieve ruimte? En wilt u het originele Super Eiwidieet en Eiwitdieet Slank Ontbijt toevoegen aan uw assortiment?

    Wij zorgen ervoor dat u snel over de juiste kennis beschikt om uw klanten te begeleiden met het behalen van hun streefgewicht.

    Neem snel vrijblijvend contact met mij op via mail of telefonisch.

    purebodybalance@gmail.com Telefoon 06-27313868

    Wij zijn ook op zoek naar Consulenten die vanuit eigen huis willen werken.

    Wilt u parttime vanuit uw eigen huis, uw eigen werktijden bepalen, geen eigen investering en toch een fulltime inkomen? En wilt u mensen in uw omgeving helpen tegen hun strijd in overgewicht en zich uiteindelijk gezonder, vitaler en fitter te laten zijn?

    Word dan ook consulent van Het Eiwitdieet!

    Wij zoeken consulenten om ons team te versterken en om samen de succesvolle business verder uit te breiden. Door onze persoonlijke aandacht en de trainingen te volgen die wij geven zal u het vak als afslankconsulent steeds beter beheersen, en ook ervaren. Uiteraard leiden wij u geheel kosteloos op om als consulent aan de slag te gaan.

    Parttime en Fulltime

    U kunt zowel fulltime en parttime werken en geheel uw eigen tijden bepalen bovendien kunt u vanuit huis werken en bent u dus uw eigen baas.

    Wij zullen u ondersteunen in o.a.:

    - Trainingen

    - Reclame activiteiten, zoals flyers, visitekaartjes etc.

    - Opzetten van uw eventuele eigen internet shop tegen een zeer gereduceerd tarief.

    -De administratieve afhandelingen en verzendingen kunnen wij eventueel voor u kostenloos uit handen nemen.

    De organisatie doet er veel aan om het werk als consulent extra aantrekkelijk te maken en te houden. Zo bieden wij je een hele goede commissie regeling met groeiperspectief en vragen wij geen eigen investering(en).

    Heeft u interesse om als consulent aan de slag te gaan of wilt u meer weten over de mogelijkheden?

    Neem snel vrijblijvend contact met mij op via mail of telefonisch.

    purebodybalance@gmail.com Tel 0627313868

  • Patrick

    Halo , ik ben patrick, ik ben 18 jaar oud en ben spontaan en heel creatief. Thuiswerken lijkt mij heel leuk en hoop gelijk te kunnen beginnen!

    Hoe kan ik te werk en wanneer kan ik beginnen? Ik heb geen ervaring in dit werk

  • Pure Body Balance

    ?