coupeuses gezocht

  • wilma

    Wij zijn op zoek naar ervaren enthousiaste coupeuses die kleine monstercollecties kunnen naaien voor onze dressshowroom. (thuiswerk)Evt. ervaring met het aanpassen van een standaard patroon is een pré.Stof, fournituren en modellen worden thuisbezorgd en opgehaald.

    Ben je nieuwsgierig geworden en heb je interesse laat het ons even weten via een mailtje.

    Vriendelijke groet,

    Wilma

  • Monique van der Knaap

    Hallo Wilma

    Mijn naam is Monique en ik ben al 20 jaar werkzaam als coupeuse, momenteel werk ik freelance voor een aantal bedrijven. In het verleden heb ik monstercollecties gemaakt van kinderkleding voor een bedrijf in Amsterdam (Elex confectie), en meegewerkt aan een monstercollectie van Erny van Reymersdal.

    Ik zou het leuk vinden om voor jullie wat te betekenen,

    met vriendelijke groeten

    Monique

  • mayke

    Hallo wilma

    Ik heb ook interesse, ik heb 10 jaar ervaring als coupeuse

    groetjes Mayke

  • Snezhi

    Hallo ik ben naaister en ik zoek thuis werk.Ik heb 10 jaar ervaring als coupeuse, en ik heb 1 jaar gewerkt bij een kledingreparatie winkel. Alvast bedankt, Groetjes.

    P.S. Ik heet Snezhina Mehmedova.

  • Adina van der Lugt

    Hallo Wilma,

    Mijn naam is Adina en ik ben gediplomeerde coupeuse sinds 2010, maar veel ervaring als naaister ( bijna 20jaar).

    Het lijk me ontzettend leuk om voor jullie te werken.

    In afwachting voor uw reactie,

    Met vriendelijke groeten,

    Adina

  • Anita Plug

    Hoi Wilma,

    Ik ben gediplomeerd coupeuse met een ruime ervaring in het maken en vermaken van kleding. Sinds een paar maanden ben ik als zzp er verder gegaan in het vak en kan nog opdrachten gebruiken. Ik ben in het bezit van een goede naaimachine en locker.

    Graag hoor ik van je.

    Groet Anita

  • Diane Konst-Buijs

    Hallo Wilma,

    Sinds 3 jaar werk ik voor mijzelf als zelfstandig coupeuse. Ik heb de opleiding Couture gevolgd en ben dus zeer bekend met het veranderen van patronen.

    Ik heb verschillende modeontwerpers bijgestaan met het vervaardigen van hun collectie. In mijn atelier beschik ik over een goede naaimachine en industriële lockmachine.

    Ik ben erg benieuwd naar de werkzaamheden en zou daarom graag wat meer informatie willen.

    Ik kom graag met je in contact.

    Met vriendelijke groet,

    Diane Konst-Buijs.

  • ilene vossen

    Is het ook mogelijk om vanuit Spanje te werken?

    Of hebben jullie misschien partners daar?

    Ik heb veel ervaring in het aanpassen van standaard patronen en beschik over een industrieel naaiatelier.

  • Ria Klijs

    Ik lees uw advertentie , weet niet of u nog op zoek ben naar coupeuse? Ik ben sinds 2011 een eigen atelier gestart, heb opleidingen gedaan t/m lerares coupeuse en al ruim 20 jaar ervaring in het maken en vermaken van dames - heren- kinderkleding en bruidsmode.Dus als u nog op zoek ben hoor ik het graag van u? In afwachting verblijvend. Ria Klijs

  • Carolina

    Het thuiswerk prikbord is verplaatst. Het is niet meer mogelijk om op berichten op dit forum te reageren of nieuwe topics te openen.

    Het nieuwe forum is te vinden op www.thuiswerk.org.

    Dit nieuwe forum biedt veel meer mogelijkheden. Het is verdeeld in verschillende onderdelen zodat je als bezoeker een beter overzicht hebt. Ook is het voor mij als beheerder veel makkelijker om reclameberichten te weren.

    Op dit oude forum kun je vanaf vandaag niet meer posten, alleen lezen.

    Je kunt je registreren op het nieuwe forum: www.thuiswerk.org

    Tot ziens op het nieuwe thuiswerk forum!

    Met vriendelijke groeten

    Beheerder Thuiswerk Startpagina