coupeuses gezocht

  • wilma

    Wij zijn op zoek naar ervaren enthousiaste coupeuses die kleine monstercollecties kunnen naaien voor onze dressshowroom. (thuiswerk)Evt. ervaring met het aanpassen van een standaard patroon is een pré.Stof, fournituren en modellen worden thuisbezorgd en opgehaald.

    Ben je nieuwsgierig geworden en heb je interesse laat het ons even weten via een mailtje.

    Vriendelijke groet,

    Wilma

  • Monique van der Knaap

    Hallo Wilma

    Mijn naam is Monique en ik ben al 20 jaar werkzaam als coupeuse, momenteel werk ik freelance voor een aantal bedrijven. In het verleden heb ik monstercollecties gemaakt van kinderkleding voor een bedrijf in Amsterdam (Elex confectie), en meegewerkt aan een monstercollectie van Erny van Reymersdal.

    Ik zou het leuk vinden om voor jullie wat te betekenen,

    met vriendelijke groeten

    Monique

  • mayke

    Hallo wilma

    Ik heb ook interesse, ik heb 10 jaar ervaring als coupeuse

    groetjes Mayke

  • Snezhi

    Hallo ik ben naaister en ik zoek thuis werk.Ik heb 10 jaar ervaring als coupeuse, en ik heb 1 jaar gewerkt bij een kledingreparatie winkel. Alvast bedankt, Groetjes.

    P.S. Ik heet Snezhina Mehmedova.

  • Adina van der Lugt

    Hallo Wilma,

    Mijn naam is Adina en ik ben gediplomeerde coupeuse sinds 2010, maar veel ervaring als naaister ( bijna 20jaar).

    Het lijk me ontzettend leuk om voor jullie te werken.

    In afwachting voor uw reactie,

    Met vriendelijke groeten,

    Adina

  • Anita Plug

    Hoi Wilma,

    Ik ben gediplomeerd coupeuse met een ruime ervaring in het maken en vermaken van kleding. Sinds een paar maanden ben ik als zzp er verder gegaan in het vak en kan nog opdrachten gebruiken. Ik ben in het bezit van een goede naaimachine en locker.

    Graag hoor ik van je.

    Groet Anita

  • Diane Konst-Buijs

    Hallo Wilma,