vertalen van advertenties en opmerkingen / schrijven teksten

  • pieter mathijssen

    Goededag,

    Wij zoeken thuiswerkes voor in de pool, die voor ons in een webomgeving advertentie`s en opmerkingen willen vertalen. werktijden zijn vrij in te delen, inloggen en je kan beginnen

    betaling per vertaalde advertentie / opmerking. de teksten die vertaald moeten worden zijn max 1000 tekens

    betaling per maand of direct zelf uit te betalen via paypal

    wij zoeken vertalers van en naar de volgende talen

    NL, LUX, DE, FR, GB, E, PT, IT, DK, D, S, NR, SLO, PL, SLK, TJ, RO, BG, A, CH, EST, LET. LIT,

    stuur een e-mail naar onderstaand adres met daarin naam, telefoon, en de taal die je kunt vertalen

    voorbeeld ik kan van:

    nederlands naar engels, duits

    duits naar engels nederlans frans,

    het kan voorkomen dat je als je meerder talen kan vertalen meerdree keren dezelfde advertentie moet vertalen, werken kan zo lang als je wilt

    GEEN EROTISCHE DIENST!!

    na ontvangst van de e-mail zult u een reactie krijgen van ons, wij zullen u in deze e-mail meer vertellen over de werkzaamheden, na een aantal proef vertalingen zult u een uitnogeging krijgen naar onze website

    stuur een e-mail naar

    infovertalen@ziggo.nl

    contactpersoon: pieter mathijssen

  • Theo Gulpers

    Van nederlands naar duits

    Van duits naar nederlands

  • Emy

    Goeie avond

    ik kan van engels naar nederlands e

    en nederlands engels,

    ik hoop wat van je te horen

  • Laan

    Hallo Pieter,

    ik kan vertalen : nederlands-duits, duits-nederlands, nederlands-engels, engels-nederlands, en spaans-nederlands moet ook lukken.

    mvg,

    Laan

  • gerda

    Ik vertaal van nederlands naar Frans en omgekeerd en van Spaans naar Nederlands en omgekeerd