hallo,
Ik ben Art Huur uit Nijmegen en ik heb behoefte aan mannen die net zo zijn als ik. Ik geniet namelijk ontzettend van dat anderen in de problemen zitten, vooral als het vrouwen zijn en helemaal als het ex vrien-dinnen zijn. Het is zelfs zo dat ik er geregeld op masturbeer !
1 van mijn schaarse (en laatste)exen zit nu heel erg in problemen ( huisvesting, dreiging dakloos worden met geliefd huisdier en al) en daar geniet ik met VOLLE teugen van ! Ook andere vrouwen moeten het bezuren, maar mijn ex staat nu op nr. 1 in de gegadigdenlijst.
Over de vriendin van mijn beste vriend Voko heb ik achter zijn rug om gezegd dat ze de kop heeft van een uitgedroogde appel. Ik ken hem al zeker 25 jaar. B)
Ook heb ik mijn hier eerder genoemde ex weleens dronken gevoerd en daarna “bestegen”dat het in feite verkrachting is maakt me niet uit. Als ze geen s*x wilde zei ik tegen haar dat ze gewoon een POTwas en frigide .
Met mijn hoogintelligente, intellectuele op universitair niveau bevindende franse vriendenklupje maak ik haar zwart en vertel leugens over haar. We maken haar compleet belachelijk en dat ze een moeilijke jeugd heeft gehad vind ik ook alleen maar lollig.
In mijn toffe klupje zitten ook mensen die met woonprojecten op “hoog” niveau bezig en die lui doen lekker mee met mij. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
En zij hebben allemaal minstens HBO niveau!
Als mijn ex zelfmoord zou plegen zou mijn “heertje” NOG HARDER worden ! ZO zit IK in elkaar. o
Ik vind het ZO fijn dat er iemand is die ik lekker helemaal kapot kan proberen te maken , he! En dat gegeven is representatief voor mijn persoonlijkheid: een ENORME …( vul zelf in) En ik ben er TROTS op dat ik zo denk en doe !
Ik zoek lieden die ook zo zijn ! Uitbreiding van de klup !!!!Mail me gerust!!!
Verder ben ik bang voor bloed, dan val ik flauw. Maar rode wijn durf ik wel te drinken:D