Via internet heb ik gereageerd op een advertentie waar ze een typiste/data entry clerk zochten.
Nu heb ik de volgende mail teruggekregen.
Kunnen jullie mij vertellen of dit te vertrouwen is? Omdat ik eerst zelf 16 euro moet betalen.
Dank u voor uw interesse in onze aanbieding.
Voor de positie voor Data entry waar je naar geinformeerd hebt heb je een
computer met email en internet nodig, alsmede een redelijk kennis van het
internet en een goede internet verbinding. Je hebt geen printer nodig,
hoewel dit wel handig kan zijn. Je kan full-time of part-time werken, je
uren mag je zelf beslissen. Je zal via je eigen computer en email gegevens
invoeren en verzenden. Goede type-vaardigheden zijn natuurlijk handig. Via
deze manier van werken heb je het potentieel om geld te verdienen, hoewel
het geen ’SNEL RIJK FORMULE ’ is.
Als u 250 € tot 500 € per week kunt verdienen met enkel een paar uur te werken van thuis uit in uw vrije tijd, of 1400 € per maand zonder uw huis te moeten verlaten, zou u dan geïnteresseerd zijn? Natuurlijk bent u dat!
Als u realistische verwachtingen hebt, en eenvoudige instructies kunt volgen, niet bang bent van een beetje werk, dan bent u net het beste thuiswerk systeem tegengekomen.
Voordelen:
-U bepaalt zelf uw inkomen, omdat u zelf bepaalt hoe hard u wilt werken.
-Bepaal waar u werkt en wanneer u werkt, kies uw eigen uren
-Start met een zeer klein kapitaal 16 euro (Dit is ook voor onze eigen
bescherming, zodat we zeker weten dat alleen serieuze mensen reageren .dit is een waarborg die je na je eerste order die je verwerkt meteen terugkrijgt)
-Geen risico’s
De e-mails worden door het stap-voor-stap systeem rechtstreeks en automatisch naar uw e-mailadres verzonden. Het maakt niet uit waar u woont of waar u bent. Deze e-mails die u zult ontvangen gaan nimmer over seks of het beantwoorden van vragen op dat gebied, of illegale of bij de wet verboden activiteiten. U dient de vragen te beantwoorden met behulp van onze uitgebreide instructies en u verwerkt de e-mails door de informatie te versturen.
Het werkt weliswaar goed. Hoe komt dit?
Dit is een thuiswerkaanbieding dat u voor uzelf kan laten werken. Hoe harder u werkt, des te meer e-mails u kunt verwerken. Het gevolg hiervan is dat uw inkomsten explosief kunnen groeien. Uw inkomen is virtueel onbeperkt en is volledig afhankelijk van uw eigen ambitie en de tijd die u in deze bijverdienste wilt besteden. U bent afhankelijk van uw eigen inzet.
Andere thuiswerkaanbiedingen zijn meestal MLM; dit wil zeggen dat u andere mensen moet zoeken die ook weer mensen moeten zoeken, en zij moeten dit ook weer doen.
Het probleem bij dit soort thuiswerk is, dat degene die u aanbrengt ook moeten werken vooraleer u begint te verdienen. En dat is meestal het grote probleem. De mensen plaatsen 10 à 20 advertenties en geven het op; met als gevolg dat u hard werkt en niets verdient.
Dit bewezen succesvolle thuiswerkformule, kunt u voor uzelf laten werken. Hoe harder u werkt, des te meer e-mails u zult ontvangen, met als gevolg dat u steeds meer zal verdienen. U bent volledig afhankelijk van uw eigen inzet. Het beantwoorden van een e-mail duurt ongeveer 5 a 15 minuten, afhankelijk van de hoeveelheid vragen die er worden gesteld. Meer tijd heeft u doorgaans echt niet nodig.
Per verwerkte order verdien je 20 euro,dus 25 orders per week =500euro
PayPal is een beveiligde manier om online te betalen. Als u bij PayPal een account aanmaakt kunnen de mensen geld overmaken naar uw e-mailadres. Het geld dat dan op uw PayPal rekening komt, kunt u zelf overmaken naar uw gewone bankrekening wanneer u maar wenst. Directe uitbetaling dus!
Overtuig uzelf en begin niet morgen, maar vandaag met geld te verdienen via ons thuiswerkconcept.
Indien u vandaag nog wenst te starten, dan lees ik het graag…
Dan stuur ik u mijn rekeningnummer of paypall door, waarop u 16 euro stort, waarop ik u van zodra ik het geld heb ontvangen, het startpakket doorstuur via mail.
Vriendelijke groeten,