eerlijk thuis werk gezocht (omgeving wolvega)

• roelfina

Ik ben per direct op zoek naar thuiswerk: inpakken, simpel computerwerk etc.

Ik wil geen dure 0900 nr. bellen, geen startpakketen kopen, en al die andere onzin!

Zijn er nog eerlijke bedrijven die mij dit kunnen bieden?

• ester

100% eerlijk, ik doe het zelf ook …

ik ben super sceptisch en pessimistisch maar dacht “ik probeer het gewoon 1 keertje!”

en nu verdien ik mijn geld met dit werk … moest wel voor 30 euro pakket kopen (E-BOOK) en die werdt meteen

na ontvangst van die 30 euro verstuurd. Normaal kost hij 59 euro. In dit E-BOOK staan verschillende manieren

hoe je online geld kan verdienen, super nuttig en anders verkoop je hem gewoon door ;-)

groetjes ester

P.S. je kan hem bij mij kopen voor 30 euro, ergens anders is ie 56 euro.

• ester

was vergeten hoe je hem kon kopen :-)

stuur een mail naar evdk86@gmail.com.

je kan het geld overmaken naar een bankrekening of via paypal. moet je wel ff aangeven hoe.

als je via paypal wilt betalen moet je even je paypal mail sturen dan stuur ik een verzoek van betaling.

en als je via het overmaken doet dan stuur ik de rekening met het rekeningnummer waar het heen moet.

(rabobank)

groetjes ester

• roelfina

nee ester dit is om jou geld te laten verdienen met je e book

• dotkomma

Wij zoeken: Enthousiaste, positieve, creatieve, doelbewuste, charismatische mannen en vrouwen vanaf 18 jaar met overtuigingskracht die op een goudeerlijke en leuke manier iets bij willen verdienen.

De verdiensten zijn afhankelijk van je eigen inzet en motivatie. Werken wanneer jij er zin in hebt. Afspraken maken volgens jouw eigen agenda. Werken als de kinderen naar school zijn, of wanneer je bij je vriendinnen op bezoek bent. Of gewoon thuis op je eigen bank.

Interesse? Mail naar dotkomma@hotmail.com voor meer informatie.

• Hans

SCHEI TOCH UIT MET DIE E.BOOKS IS GEWOON BELAZERIJ