Thuiswerk aangeboden

• KaartenKlik

Voor een nieuw op te starten onderneming zijn wij op zoek naar telemarketeers die volledig zelfstandig vanuit huis werken. Het is de bedoeling dat je bedrijven gaat benaderen en ze onze service aanbiedt.

Onze concept is zeer aantrekkelijk en daarom ook gemakkelijk te verkopen. Daar komt nog eens bij dat bedrijven met het aangaan van een overeenkomst een door hen gekozen goed doel steunen.

Zoals het er nu naar uitziet zullen we 1 november a.s. gaan starten. Bij aanmelding word je ingedeeld per provincie. Je gaat dus bedrijven benaderen uit jouw provincie.

Aangezien we maar een bepaald aantal uur per provincie te verdelen hebben, hebben we maar een beperkt aantal medewerkers nodig…reageer dus snel!

Wat bieden we?

- Flexibele baan van minimaal 6 uur per week (vrij te verdelen binnen de werktijdgrenzen maandag t/m vrijdag tussen 10.00 uur en 16.00 uur,

- Vergoeding van € 25,00 per afgesloten overeenkomst,

- Bij goede prestaties goede bonussen,

- Doorgroeimogelijkheden,

- Volledige ondersteuning (7 dagen per week)

- Open organisatiestructuur

-

Functie eisen:

- Goede communicatieve- en commerciële vaardigheden

- Goede beheersing van de Nederlandse taal en een prettige telefoonstem

- Resultaatgericht en een klantgerichte instelling

- Ervaring is geen must, maar doorzettingsvermogen en enthousiasme wel!

KaartenKlik betaalt geen uurloon, maar een aanzienlijke beloning per sale. Als jij overtuigd bent van je kwaliteiten kun je een geweldig salaris verdienen en.

Voldoe je aan de functie eisen? Reageer dan direct op de beperkte plaatsen via info@kaartenklik.nl

• KaartenKlik

Hier zullen updates gegeven worden over het aantal uren dat nog te verdelen is per provincie.

• d@nielle

KaartenKlik Schreef:

——————————————————-

> Hier zullen updates gegeven worden over het aantal

> uren dat nog te verdelen is per provincie.

ik heb wel intresse in de provincie nooird brabant, kunt u me meer info geven waar het over gaat?

gr danielle

• marjolein

Graag wil ik reageren op uw advertentie Thuiswerk aangeboden.

Mijn woonplaats is Den haag.

Kunt u mij meer info toe sturen?

In afwachting van uw reaktie groet ik Marjolein Segaar

• KaartenKlik

Ik kan van van jullie beiden geen e-mailadres vinden. Kunnen jullie mij mailen op info@kaartenklik.nl?