Betaald worden om te winkelen!

• INTERNATIONAL SERVICE CHECK

Service Checkers gezocht voor Nederland en België

Bedrijfsprofiel

Met meer dan een decennium aan ervaring in kwaliteitscontrole van de klantendienst, heeft

INTERNATIONAL SERVICE CHECK kwaliteitscontroles uitgevoerd voor s'werelds best bekende

topmerken. Wij werken wereldwijd voor zowel de top 500 bedrijven als het MKB.

Functieprofiel

Als service checker gaat u een filiaal anoniem bezoeken en de producten of dienstverlening

beoordelen op basis van onze kwaliteitsinstructies.

Na uitvoering van uw opdracht wordt u gevraagd om een gedetailleerd vragenformulier in te

vullen en daarbij alles te vermelden dat u is opgevallen tijdens het winkelen enz. Werd u

door de kelner bediend binnen 5 minuten nadat deze u zag? Informeerde een winkelbediende u

over de speciale korting van die maand? Voor het beantwoorden van dit soort vragen en voor

het anoniem blijven in de winkel ontvangt u een freelance vergoeding voor uw diensten als

mystery shopper/service checker.

Functie-eisen:

- 18 jaar of ouder

- in het bezit van een computer en internet

- zelfstandig kunnen werken en omgaan met deadlines

- u kunt alleen voor ons werken als u zich heeft gekwaliceerd via onze online Service

Checkers Training.

Dienstverband:

U wordt betaald per afgeronde check.

• Benno Spijker

Mijne Heren - Dames,

Gaarne zou ik meer info willen over de werkzaamheden.

ik ben op zoek naar een deeltijd baan,bijverdienste,ben in bezit van PC,internet,beschik over eigen vervoer.

Een deel van mijn werk nu bestaat uit,het onafhankelijk bezoeken van consumenten om daar problemen te beoordelen,vaak zit daar een staart van bedrijven achter,worden er leugens verteld,mijn rapport geeft duidelijkheid over de aard van het probleem en ook vaak de veroorzaker er van en ik geef oplossingen aan om de zaak te verhelpen,dit werk vergt stress bestendigheid,stiptheid,een scherp oog voor detail,mensenkennis en een eerlijke aanpak.

Verder ontwerp ik tafels voor binnen en buiten,van bijzondere materialen en vormen.

Hier voor rij ik door heel Nederland,Belgie en de grensstreek Duitsland,zou dus een goede combinatie kunnen zijn.

Momentel is het rustig in mijn vak gebied,vandaar deze zoektocht naar extra werk,al zou het drukker worden zie ik geen reden de werkzaamheden voor u te stoppen

Het is mij niet duidelijk,wat de eisen zijn van jullie zijde?

Hoogachtend,

Benno Spijker

Felualaan 1

7313GL Apeldoorn

0653937837

geboren te Raalte 15-08-1954