coupeuses gezocht voor kleine produkties

  • sabine

    Voor ons bedrijf zijn wij op zoek naar zelfstandige enthousiaste naaisters (thuiswerk) voor het maken van onze damesrokken. Het gaat om kleine series van 10 a 20 rokken per maand. Stoffen & fournituren & patronen worden gebracht en gehaald. Heb je interesse? mail ons dan even. Vriendelijke groeten,

  • valenteijn33@zonnet.nl

    Hallo Sabine.

    Het lijkt mij geweldig om dit als thuiswerk te doen.

    Ik heb jaren lang op ateliers gewerkt en nu doe ik vrijwilligers werk bij het rode kruis.

    Maar ik houd genoeg tijd over om thuis wat te doen.

    Hoor graag spoedig iets te horen.

    Groet,

    Wil Berteling

  • Anita Plug

    Hoi Sabine,

    Op het moment ben ik werkzaam als coupeuse maar wil dat graag thuis gaan doen. Ik ben in het bezit van een goede naaimachine, locker en strijktafel.

    Graag hoor ik van je.

    Vriendelijke groeten,

    Anita

  • jasmin

    Hoj Sabine

    Ik heb interesse thuiswerk te dun, en jk heb industriele naimachine.

    Vrindelijke groeten Jasmin.

    telefoon;0614753556

  • Diane Konst-Buijs

    Hallo Sabine.

    Dit thuiswerk lijkt mij een goede aanvulling voor mijn eigen werkzaamheden.

    Ik ben in het bezit van een zeer goede naaimachine (huishoud), een lockmachine (huishoud) en een industriële lockmachine (5-draads, dus kettingsteek).

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Voor meer informatie over mij en mijn werkzaamheden kun je altijd contact met me opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Diane Konst-Buijs.

    06-24633181

  • SINAN

    hoi hoi

    ik wilde effe reageren

    mijn vrouw zit altijd thuis , dus ik ozcht voor haar thuis werk

    en ze is best handig met naaister zaken , dus hierbij wil ik zeker meer informatie hebben,

    ben zeer geintresseert

    ik ben te bereiken op dit tel 0641966493 of e mial sinan.oruc@live.nl

    mvg

    sinan

  • Monique

    Beste Sabine,

    Ik ben een freelance coupeuse en beschik over diverse machines in mijn atelier, thuis in Amstelveen.

    Ik heb al 20 jaar ervaring in het maken en vermaken van damesmode en ben bekend met het maken van monstercollecties.

    Heb je interesse of wil je meer weten, mail mij dan. Ook als je al voorzien bent.

    Met vriendelijke groet

    Monique

  • wilma

    Dag Monique,

    Via internet zagen wij je reactie op een oproep op een vacature als coupeuse. Voor ons bedrijf zijn wij ook op zoek naar ervaren en enthousiaste coueuses die evt. kleine monstercollecties of proefmodellen willen maken.

    Als je nog steeds geinteresseerd bent en tijd hebt, wil je dan contact opnemen via info@laarenza.nl.

    Vriendelijke groet,

    Wilma

  • wilma

    Dag Anita,

    Via internet zagen wij je reactie op een oproep op een vacature als coupeuse. Voor ons bedrijf zijn wij ook op zoek naar ervaren en enthousiaste coueuses die evt. kleine monstercollecties of proefmodellen willen maken.

    Als je nog steeds geinteresseerd bent en tijd hebt, wil je dan contact opnemen via info@laarenza.nl.

    Vriendelijke groet,

    Wilma

  • kim lindeman

    Hoi Sabine,

    Ik ben beschikbaar als coupeuse en heb er de juiste machines voor.

    Ik hoop dat jullie nog steeds coupeuses zoeken.

    Je kunt ook op mijn website kijken. www.kimlindeman.com

    En je kunt mij mailen: kimlindeman@live.nl

    Met vriendelijke groet,

    Kim lindeman