hallo allemaal,
ik doe al een tijd mee met verschillende online spaarprogramma's maar ik heb er nu een gevonden die voor mij echt op nummer 1 staat!
binnen 2.5 maanden had ik hier 57 euro mee verdient en dan heb ik nog niet eens alles gedaan wat er te vinden is op deze site!
het is natuurlijk geen vetpot maar in tegenstelling tot de meeste spaarprogrammas verdien je hier vele en vele malen sneller!!
net zoals alle anderen verdien je hier met mails lezen, spelletjes etc maar hun topper is zijn toch echt de enquetes, je hebt *enquetes waarmee je 5 tot 50 cent mee kan verdienen maar deze kan je eenmaal invullen, de **enquetes kan je elke maand opnieuw invullen en zijn 35 cent per stuk waard! je moet alleen opletten dat je deze niet binnen 2 minuten verstuurd anders krijg je niet betaald dus eventjes wachten met die verzendknop indrukken….ja! zo snel is een enquete ingevult!!!
nadat ik mij had aangemeld heb ik een avondje enquetes ingevult en was meteen 19 euro rijker.
dus meld je snel aan bij http://www.gekkengoud.nl/pages/confirm.php?refid=realkitty en begin met geld verdienen!
veel plezier
groetjes miarca
ps: om bij de enqetes te komen klik je eerst op de link “centenland” , scroll dan iets naar beneden en daar staat de link “enquetes & nieuwsbrieven” daar staat alles!