Data-invoer bedrijf beginnen : Wie heeft er tips?

• Jeroen

Hallo allemaal,

Door omstandigheden krijg ik heel regelmatig de vraag of ik iemand weet die data-invoer werk voor een bedrijf wil doen en ben daarom nu eens aan het uitzoeken of het de moeite waard is om een eigen data-invoer bedrijf te beginnen.

Uiteraard heb ik daar mensen voor nodig die dit (thuis) kunnen doen, het zal vaak om projecten gaan (Bijvoorbeeld een bedrijf dat een nieuw software systeem gaat gebruiken en alle gegevens van het oude pakket overgetikt wil hebben naar een nieuw software pakket,of een bedrijf dat een enquette heeft gedaan en deze enquette-kaartjes in Excel wil hebben)

Voordat ik hier druk mee bezig ga wil ik dus proberen uit te vinden of er genoeg mensen zijn die dit werk willen doen, aan welk tarief er gedacht wordt en of iemand nog goede ideeen / tips heeft?

Alvast bedankt,

Jeroen

• Annet Lipman

Hallo Jeroen,

ik heb niet echt een tip voor je, maar zou zeker zo een aantal mensen kennen die dit eventueel zouden willen doen. Laat maar weten als je zover bent, het zijn zeker mensen die veel ervaring hebben met computers en wel wat bij zouden willen verdienen.

Hartelijke groet.

• karima

beste Jeroen,

Kunt je mijn meer informatie toezendden over deze leuke functie.

Met vriendelijke groet,

Karima

• Jettie

Hoi,

Ik heb geen tip, maar ik ben wel op zoek naar thuiswerk in de vorm van telefoon of data invoeren. Graag hoor ik van je.

• nathaly

Hoi Jeroen,

Ik zou dat werk best willen doen!

Heb op dit moment geen werk omdat ik een kindje van twee heb.

Dus heb tijd genoeg over.

Geen idee wat een redelijk uur loon is met dit soort werkzaamheden.

Met vriendelijke groet,

Nathaly Swart