Vacature voor thuis werkende typistes/data entry

  • sawadu10

    Wij hebben meerdere vacatures, met een gemiddeld inkomen van 150 tot 400 euro per week. We zoeken eerlijke, gemotiveerde mensen die thuis wil werken in data-entry of typen. De ideale kandidaat is minimaal 17jaar en heeft een internet verbinding thuis. Geen ervaring nodig, maar enige kennis van computers en type-, spellingsvaardigheden zijn handig.

    Benodigheden: computer met internetverbinding, email adres, goede type vaardigheden. Als u dit bent, email ons dan op sawadu@hotmail.com Alleen serieuze belangstelling a.u.b.

  • N. van der Molen

    Geachte heer, mevrouw,

    Met veel interesse heb ik uw bericht gelezen op www.thuiswerk.startpagina.nl betreffende de vacature voor thuis werkende typistes/data entry.

    Ik zou graag wat meer willen weten over hoe het in zijn werk gaat. Hoe krijg je het werk aangeleverd, binnen welk tijdsbestek moet je het weer terugsturen, om wat voor documenten gaat het, is het uitsluitend werken in Word of ook in andere programma's,krijg je een contract, hoe gaat de uitbetaling etc.

    In de afgelopen jaren ben ik werkzaam geweest als directie-secretaresse maar nu ben ik op zoek naar werk dat ik vanuit huis kan doen, voor ongeveer 10 tot 15 uur per week.

    Graag verneem ik van u of ik in aanmerking kom voor de vacature.

    Bij voorbaat hartelijk dank voor de genomen moeite.

    In afwachting op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Mw. N. van der Molen

  • sawadu10

    Indien u interesse heeft vraag ik u vriendelijk te emailen naar sawadu@hotmail.com daar zal ik uw vragen beantwoorden.

  • J. Moens

    Geachte heer, mevrouw,

    Graag zou ik meer bijzonderheden vernemen omtrent het aangeboden thuiswerk. Ik ben gemotiveerd voor het aangeboden werk. Ik heb veel ervaring met computers, administratie enz. en ben 10 tot 20 uur per week beschikbaar.

    J.W.G. Moens.

  • anna

    Deze is ook niks ,want je moet evengoed weer een of ander iets aanschaffen.

    Wees gewaarschuwd.

  • danielle

    Hallo,

    Ik ben zeer geiintresseerd in uw thuiswerkbaan advertentie.

    Ik ben namelijk op zoek naar thuis werk en uw advertentie sprak mij erg aan.

    Wat moet ik doen om aan het werk te gaan?

    Groeten Danielle Pater

    danielle.zetten@hotmail.com

  • monique

    Alstublieft mensen niet aan beginnen, zodra je geld moet betalen zijn het oplichterspraktijken.

  • Maartje

    DIT IS EEN OPLICHTER!!!

    Deze adverteerder biedt ‘thuiswerk’ aan, maar je moet eerst geld betalen voor een ‘training’. Daarna krijg je vast geen werk, waarom moet je eerst geld betalen VOORDAT je werk krijgt. Dat is de omgekeerde wereld! Oplichter!!

    Heeft op internet een heleboel van dit soort advertenties geplaatst, onder verschillende namen en plaatsen.

    Zoek eens op dirk de jong, dirk pultrum, sawadu@hotmail.com

  • jose

    Het is inderdaad een grote oplichter, ik heb via paypal betaald dus kan gelukkig mijn geld terugeisen maar anders ben je het mooi kwijt. Hij staat ook op hyves daar heb ik ook aangegeven dat het een oplichter is.

  • Erna

    Mijne Heren,

    Graag verneem ik nadere details voor de vacature voor thuis werkende typistes/data entry.

    Ik ben per direct beschikbaar.

    Met vriendelijke groeten,

    Erna