Wat hebben thuiswerk, een Cruise en een Mercedes Benz gemeen?

• Romeo

In dit verhaal zal het je niet duidelijk worden, maar toch nodig ik je uit om dit helemaal te lezen om het nut van in te zien en dan naar het concept te kijken waar duidelijk wordt wat ze allemaal gemeen hebben.

Tegenwoordig in het tijdperk dat computer en internet heet, zijn de mogelijkheden voor zowel de ondernemer en de consument aanzienlijk vergroot. De consument hoeft al bijna de deur niet meer uit om een product te kopen, vermaak te hebben of een dienst te bezoeken. Het kan allemaal al vanuit je eigen huis gebeuren.

Voor de ondernemer betekent dit een beter bereik naar zijn markt, door automatisering lagere onkosten en een betere interactie met klanten. Hier door is het mogelijk om beter in te spelen op de behoefte en wensen van de klanten.

Zie maar, de mogelijkheden zijn haast grenseloos.

Helaas zijn er ook mensen die van deze mogelijkheden misbruik maken om anderen te misleiden en op die manier financieel gewin te realiseren. Hierdoor is het vertrouwen van kopen en verkopen op het internet en de imago ervan een merkbare deuk toegebracht.

Gelukkig is het aantal misleidende gevallen nu nog te verwaarlozen ten opzichte van de mensen en zaken die op een eerlijke manier zaken doen op het internet.

Ook wordt de behoefte en de keuze om zelf iets te ondernemen met het internet als werk gebied steeds groter. Veel mensen zien daar een uitkomst in om bijvoorbeeld een web winkeltje, een bepaald product of een dienst aan te bieden. Daar tegenover zijn er ook mensen die ook opzoek zijn naar een concept die het voor hen mogelijk maakt om op het internet een bijverdienste of volledig inkomen middels parttime of fulltime werk te genereren.

Met een druk op de toets is er een scala resultaten van aanbieders voor bijverdienste of fulltime verdienste. Maar de resultaten zijn vaak niet wat men verwacht. Een fout die vaak gemaakt wordt is om een gedege onderzoek te doen naar wat werkt en wat niet, wanneer het op thuiswerk op het internet aankomt. Voordat men een keuze maakt dient men zich goed te laten informeren en te onderzoeken hoe het allemaal in zijn werk gaat.

Ik ben ook het slachtoffer van misleiding geworden totdat ik alles op een rijtje zette en een gedege onderzoek deed naar een thuiswerk concept op het internet dat wel werkte.

Bewapend met mijn beoordelingsrapport en checklist heb ik verscheidene concepten door de molen gehaald en van degene die positief uit de bus kwamen maakte ik een keus uit welke me het meeste aansprak.

Ik kan daarom als advies meegeven dat het meestal wel loont om de zaakjes goed te doorlichten en niet gelijk op basis van een mooi geschreven verkoop verhaal in te gaan. Het heeft mij alleen voordeel opgeleverd.

Ik heb nu een thuiswerk concept die mij heel erg ligt, ik heb er plezier in en bovenal het levert mij op wat ik ervan verwacht. Ik ben mijn eigen baas. Ik kan wat meer vrije tijd permiteren en ik bepaal zelf mijn werktijden die over het algemeen heel erg meevallen.

Indien er mensen zijn die van mijn inzet (d.m.v. het onderzoek naar een goed werkend concept) gebruik willen maken of niet precies weten hoe een gedege onderzoek te doen naar een goed werkend concept, dan nodig ik je uit om dit ook eens te bekijken. Het is uniek en toch praktisch. Niet moeilijk en geheel geautomatiseerd.

OK, lees dan nu hier verder om de zaken in het onderwerp gemeen hebben.

http://www.fortunateclub.com/fortunateclub.php?i=132467

Veel plezier.

Romeo

• Marise

Ik heb de site doorgelezen maar word er niet veel wijzer van. Er staat dat je pakketten moet verkopen en die pakketten zijn nogal duur…

Om mee te doen moet je dus eerst een pakket kopen.

Ik zie een hele sterke overeenkomst met dat schreeuwerige “verdien € 25,- per e-mail” gebeuren. En wil iedereen afraden om met dit “bedrijf” in zee te gaan.

Of Romeo moet uitleggen wat het precies inhoudt.

Want wat voor product moet je eigenlijk gaan verkopen?

Dat staat er niet bij.

En dat zou ik op zijn minst wel eens willen weten voordat ik geld ga betalen om mee te doen.

• Hans

Is allemaal onzin die programmas dat je geld verdient, eerst moe je betalen

en dan is het over en uit.

Nooit geld overmaken als je iets wil verdienen.