Eerlijk thuiswerk, parfum verkoop vanuit huis !

• chantal

Hoi,

Ik heb lang gezocht naar de ideale thuis baan en heb het dan eindelijk gevonden.

Het is niet van die troep zoals emails lezen, enquetes invullen etc etc ..

Dit is thuiswerk wat altijd werkt. Het gaat om het verkopen van Parfum.

Je verkoopt parfums die alle geinspireerd zijn door de bekende merken, het zijn geen namaak producten maar allemaal echte ingredienten.

Vele van jullie zullen wel denken ‘' Dat is troep ’' ‘' Het is nep ’' maar ik kan jullie garanderen dat het GEEN nep spullen zijn.

Je zult de parfum in het begin het meest verkopen aan vrienden familie kennissen etc, later ( als de mond op mond reclame zijn werk heeft gedaan ;) ) zal je het aan iedereen gaan verkopen.

Het ideale aan deze baan is dat je nergens aan vast zit, je kan daarom zelf je tijd bepalen wat je er in steekt, heb je een keer een week geen zin dan is dat geen probleem. Ook hoef je niet een minimum aantal flesjes te verkopen. Je kan je uitschrijven wanneer je wilt. Dus stel dat je je vandaag inschrijft en je hebt morgen je spullen en je hebt toch zoiets van ik wil het niet dan kan je je zonder problemen uitschrijven.

Je verdiend op 3 manieren geld.

1) Je verdiend geld met de winst op je verkochten parfum.

2) Bij ieder verkocht luchtje verdien je punten, deze punten kan je aan het einde van de maand inleveren voor een goedkopere inkoop prijs ( en dus meer winst maakt ) of je laat het uitbetalen ( vanaf min €30)

3) Ook verdien je punten als team, stel je besluit om dit te doen dan kom je in een team terecht, ieder persoon in dit team verdiend punten ( uitgelegd bij punt 2 ) deze punten worden ook bij je bij geschreven als groepspunten, deze kan je ook gebruiken zoals bij punt 2 is beschreven.

We hebben nog genoeg mensen nodig dus kijk even op mijn site zodat je kan zien wat voor soort producten wij verkopen en meld je dan aan.

Heb je vragen stel ze dan gerust.

http://www.fm-parfums.webs.com

Het maakt ook niet uit of je niet woonachtig bent in Nederland, ben je woonachtig in het buitenland dan is dit dus geen punt !

• Tuba

Geachte heer/mevr dit lijkt me egte leuke werk om te doen

ik veell vrienden , kennis ,enzz die alemaall gek zijn op parfum,s ik wil dit werk well doen lijkt me leuk om zo een werk te doen

willen jullie mij heel goed informeren over deze werkk wantt ik wil het well doenn alvastt bedanktt

vriendelijk groeten

tuba

• sandra vd kruk

ik wil graag aan de slag.myn leeftyd 39 jaar.sandra vd kruk

• vera

Indien er nog mensen zijn die interesse hebben om parfum te verkopen vanuit huis geef mùe gerust een seintje,je hoeft geen investeringen te doen veralecluyse@hotmail.com

• kimberly

hallo beste chantal ik ben ook bezig om parfum te verkopen en weet je ook hoe ik gratis parfum binnen kan krijgen om te verkopen Groetjes kimberly

• kimberly

mijn msn is kim-berly@home.nl:)