Hallo,

Ik zoek personen die net als ik wat extra geld willen verdienen zonder vast te zitten aan iets of iemand.

Je bent je eigen baas, hoeft geen verantwoording af te leggen, kunt zelf je tijd indelen en bent tot niets verplicht. Of je nu student, huisvrouw, werkend of werkeloos bent, iedereen vanaf 18 jaar is welkom.

Dat klinkt leuk hoor ik je denken, maar daar zit vast een addertje onder het gras. Nee dus. Het is de bedoeling dat je parfum gaat verkopen. Niet meer en niet minder. Parfum geinspireerd op de grote merken, maar met een betaalbaar prijskaartje. Ik ben er samen met mijn vrouw ingerold, simpelweg omdat zij een parfum nodig had, toevallig via via op een parfumparty terecht kwam en daarmee is het balletje gaan rollen.

Wat verwacht iemand die aan zoiets begint? Uiteraard dat je goed wordt voorgelicht over wat nu precies de bedoeling is en wat je dan gaat verkopen. Geen ronselpraktijken maar een open en eerlijke communicatie. Als je interresse hebt ontvang je geheel vrijblijvend alle informatie die je maar wil. Ook het product dat je gaat verkopen is uiterst transparant. Geheel legaal, zeker niet nep (wat met parfum snel het geval is) , vastgestelde in- en verkoopprijzen en een uiterst professionele organisatie met jarenlange wereldwijde ervaring.

Aan wie verkoop je de parfum? Ten eerste koop je het zelf in voor inkoopprijzen. Je bespaart dus in ieder geval in je eigen verbruik. Daarnaast aan familie, vrienden, buren bekenden enz. Tot op heden hebben wij geen klachten ontvangen en komen mensen vanzelf terug. De parfum verkoopt zichzelf. Vaak wordt een parfum-party gegeven. Bij een hoge opkomst zijn dat hele interessante avonden voor de ditributeur.

Tenslotte kun je ook zelf personen aanmelden die vervolgens in jouw eigen netwerkorganisatie deelnemen. Dit leidt dan weer tot extra's in de vorm van bonussen en premies. De personen die je aanmeldt zorgen niet voor minder inkomsten omdat zij ook aan jouw bekenden verkopen, nee, zij zorgen ervoor dat jullie samen een groter bereik hebben en dus meer kunt verkopen. In je eentje kun je echt niet iedereen bereiken. En wat als je even geen zin- of tijd hebt? Helemaal niets. Sla gerust een maand over. Geen enkel probleem.

Indien deze werkwijze je aanspreekt kun je je uiteraard via mij aanmelden. Echter als je vragen hebt over het product, over de werkwijze, over de verdiensten en noem maar op, neem gerust geheel vrijblijvend contact met me op. Dat kan per mail, per telefoon of zelfs per afspraak.

Met vriendelijke groet,

Rob Jacobs

robjacobs@live.nl

06-51637853