Altijd iets voor jezelf willen beginnen zonder moeilijk gedoe?

• Olga Nies

Leuk dat je even komt kijken! Kennelijk vind je het ook interessant om op een gemakkelijke en ontspannen manier geld te verdienen vanuit huis. Naast je huidige baan of fulltime. Net wat jij wilt. Wat extra inkomsten zijn natuurlijk nooit weg. En dit alles zonder verplichtingen! Het enige dat je nodig hebt is enthousiasme.

Het gaat om parfums van uitstekende kwaliteit en zijn beslist geen namaak. Naast de heren- en damesparfums zijn er ook deo’s, bodybalsams, douchegels, … je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. De concentraten komen van dezelfde fabriek als de originele parfums, dus nogmaals: het is géén namaak!

Even in het kort…

Je hebt jouw eigen parfumerie aan huis.

Een voorraad aanleggen is niet nodig.

Geen maandelijkse verplichte afname, geen kleine lettertjes, etc.

Wanneer je geen verkoper bent, maar meer geïnteresseerd bent om een eigen organisatie op te bouwen dan behoort dit zeker tot de mogelijkheden! Bel of mail me en ik leg het je graag uit.

Van een lekkere bijverdienste tot een ongelimiteerd inkomen. Alles is mogelijk!

Voor slechts een eenmalige investering van nu tijdelijk 40 euro (anders 51 euro en zolang de voorraad strekt) ontvang je van mij een starterset met 163 parfumtesters (zie de tweede foto)… en je kunt direct van start gaan met het (wereldwijd) verkopen van kwaliteitsparfum. Je mag bovendien wereldwijd een organisatie opbouwen!

Dit alles doe je natuurlijk niet alleen. Ik help je namelijk graag… Ik ben net zoals jij. Geen malafide bedrijf, maar gewoon een doodnormale meid die een maand geleden besloot ook wat extra's bij te verdienen. En dát is me gelukt!

Ik hoor je graag! Ook als je liever wat vrijblijvende informatie wilt… Geen enkele vraag is te gek!

• philippe

mail me eens aub