Wij zijn door heel nederland op zoek naar mensen die willen werken als partner van FE.N jeans.

Ik zet hier de grote voordelen van partner zijn van FE.N jeans even op een rijtje!!

* Geen grote investeringen ( alleen het starterspakket van 5 jeans voor 99 euro die je er al na verkoop van 4 jeans eruit hebt) En de ID kaart van 11.90 euro waarmee je op elke depot zelf in het buitenland de jeans kunt lenen voor een party of kunt kopen voor de lage inkoopprijs.

* Geen voorraden in huis ( je leent de jeans kosteloos bij een dichtbijzijnde depot en kunt ze 3 dagen bij je houden ). Op het moment zitten er depots in Enschede, Geel ( belgie ), Lichtenvoorde, Winschoten, Waalre, Etten-leur, Deventer.

* Je koopt je eigen jeans voortaan voor de lage inkoopprijs je leven lang!!!

* Je bepaald zelf hoe vaak en hoeveel tijd je erin steekt, niemand zal je tot iets verplichten.

Je kan als consulente party's gaan geven met de broeken, maar dit hoeft niet.

* Je stapt in op een geweldig moment want het concept zit nog in de pre launch en word gegarandeerd een groot succes waar jij als een van de eerste van kunt profiteren.

* Je kan je eigen inkomen opbouwen door het verkopen van de jeans ( directe winst ) of het werven van nieuwe partners waar jij provisie over krijgt over hun verkochte jeans ( LET OP DIT IS GEEN PYRAMIDESPEL )

* Geen risico's want jeans zijn niet meer weg te denken uit onze samenleving!!!

Voor meer info kunt u terecht op mijn site http://fenjeans.hyves.nl of stuur me een mail of bel me even op 06-42020596.