Tip: thuis stukjes schrijven; leuk en zakcentje (niet snel geldverdienmethode)

  • mabe

    Ik heb een tip voor mensen die graag thuis een beetje bij willen verdienen op een best leuke manier (dat vind ik in ieder geval). Je kan geld verdienen door artikelen te schrijven: dat kan over onderwerpen die je zelf interessant vind, of waar je door je opleiding bijvoorbeeld veel vanaf weet en dat kan verschillen van zakelijk, hobby, dieren, pc, vakantie, je mening, samenvattingen enzovoort. Doordat je bij de artikelen adverntenties van Google kan plaatsen kun je er geld mee blijven verdienen, zolang als je het artikel laat staan (altijd!).

    Ik ben het een maand geleden gaan doen en vind het erg leuk! Het is verslavend om je statistieken bij te houden en je moet even rustig opstarten (het is immers geen neppe snel geld verdienen methode) maar ik heb nu na een maand toch al 30 dollar terwijl ik echt maar af en toe tussendoor schrijf omdat ik het druk heb. Toch vind ik het leuk meegenomen en merk ik dat het tijd nodig heeft, want deze maand gaat het al steeds beter lopen.

    Voor wie interesse heeft heb je hieronder een link om je (vrijblijvend) in te schrijven. Het is vrij makkelijk (gewoon een kwestie van beginnen) en er is goede begeleiding met tutorials! Hopelijk vinden jullie het ook leuk!

    http://www.infonu.nl/aanmelden/index.php?ref=12577

  • Kris

    Deze site lijkt me prima voor de verhalen die ik nu al in mijn hoofd heb. Hoop dat ik eraan deel mag nemen

    Groetjes Kris