Ik lees net iets over thuiswerk: emails verwerken.
Is hier iemand die edaar ervaring mee heeft en misschien iets meer kan vertellen ?
Er zijn 2 soorten e-mails verwerken. Bij de ene moet je geld betalen voor een startpakket, 25 of 30 euro meestal. Het “thuiswerk” bestaat er dan uit dat je weer andere sukkels zoekt die datzelfde startpakket weer van jou willen kopen. Advertentiesites staan vol met dat soort advertenties…
De andere soort is dat je geld verdient met reclamemails. Je krijgt dan advertenties in je mailbox en je wordt betaald per bekeken advertentie. Word je niet echt snel rijk van, maar is een leuke bijverdienste. Google maar eens op reclamemails, dan krijg je wel een aantal websites te zien. Succes.
Beste Marije,
Kun je iets concrteter zijn ?
Wat houdt dat werkelijk in “bekijken” van email ?
Openen lezen en deleten ?
bvd
Rob
Marije schreef:
>
> Er zijn 2 soorten e-mails verwerken. Bij de ene moet je geld
> betalen voor een startpakket, 25 of 30 euro meestal. Het
> “thuiswerk” bestaat er dan uit dat je weer andere sukkels
> zoekt die datzelfde startpakket weer van jou willen kopen.
> Advertentiesites staan vol met dat soort advertenties…
>
> De andere soort is dat je geld verdient met reclamemails. Je
> krijgt dan advertenties in je mailbox en je wordt betaald per
> bekeken advertentie. Word je niet echt snel rijk van, maar is
> een leuke bijverdienste. Google maar eens op reclamemails,
> dan krijg je wel een aantal websites te zien. Succes.
Geachte dames en heren,
Waar zit het addertje?
Juist.., het addertje(de wens om snel/gemakkelijk geld te verdienen)…, zit in jezelf.
Werkwijze van aanbieder?
Leuke site, met een link naar de belastingdienst. Dit laatste om enigzins vertrouwen te wekken.
Rekenen met de onderstaande informatie van de aanbieder en als dit waar mocht zijn bleef heel buitenshuis werkend Nederland gewoon gezellig thuis. Geen files meer en een jaarlijkse borrel in ons buitenhuis op Bonaire met de laptop on-line nog even een paar emails verwerken en hup de lunch is er ook weer uit.
Rekenvoorbeeld:
verdiensten: (E) 25 per e-mail, (bron:emails-verwerken)
verwerkingstijd: 15 minuten per mail (bron:emails-verwerken)
Werktijd: 5 uren per dag
Beloofde opbrengsten van internetaanbieder:
(25 x 4) x 5 = E.500 per dag. Na 15 dagen werken in de maand (totaal 75 werkuren per maand en 20 e-mails “verwerken” op één dag) ontvangt u van deze kerstman, aanbieder op internet, (15 werkdagen x E.500 = ) E. 7500,- per maand?!
Nou…,even 10 maanden werken per jaar en zie daar en jaarinkomen van E.75000,- Zonder diploma en “lekker achter de gebreide rok van moeder” ?
Inkomsten van de aanbieder:
Stel dat 25 mensen per werkdag het starterspakket aankopen/downloaden voor E.17 per pakket.
Dagopbrengst voor de aanbieder (25 x 17) E. 425
Weekopbrengst (5 x 425) E. 2125
Maandopbrengst(4 x 4200) E 8.500,-
In 10 maanden E 85.000.-
Geleverde diensten van de aanbieder: een starterspakket
van E. 17,-. Aangeleverde e-mails voor u…, waarschijnlijk nihil.
Juridische aspecten:
De werkwijze bestaat uit het verspreiden van informatie dat door de aanbieder éénmalig is aangeleverd.De klanten bestaan uit de één en de zelfde doelgroep waartoe u behoort voordat u het pakket koopt en/of heeft gekocht middels een download en betaling van E. 17,- U wordt verzocht meerdere klanten te werven, per e-mail, om het starterspakket te kopen. Verder wordt u niets geboden.
Dit valt onder een pyramideconstructie en is wettelijk verboden. Omdat u hieraan meewerkt om deze pyramide in stand te houden dan wel uit te breiden is uw aktiviteit onrechtmatig.
Uw opbrengsten worden verkregen uit een criminele actieviteit(en) en kunnen niet voor de belasting opgegeven worden.
Immers u krijgt ook geen jaarafrekening van deze instantie omdat deze instantie ook geen afdracht van sociale premies voltrekt, u niet registreerd als thuiswerker, niet voldoet an de ID wet, de ARBO wet(inrichting werkplek) en ga zo maar door.
Dat is nou exact te redenen waarom deze aanbieder onbereikbaar is. Want…, u bent gewoon uw geld kwijt.
Ik heb ook op een advertentie gereageerd waarin je dus 25 euro kon verdienen per email, om zogezegd achterstanden bij bedrijven weg te werken. Ik kon met korting het starterspakker aanvragen. Ik heb dus maar 5 euro betaald en vervolgens heb ik nooit meer iets gehoord. Het ging hier om ene Marc de Vries en de website heet www.everyoneloveweb.nl/email. Dus het gaat hier gewoon om oplichting.
Hai,
Ik heb mezelf aangemeld voor dit ‘baantje’, maar het is absoluut niet wat het lijkt! Je moet namelijk 17 euro betalen voor een zogenaamd startpakket. Daarin staat uitleg over hoe je dat geld kan verdienen.
Je mag dan via een website ebooks (elektronische boeken) downloaden om die dan via tweedehandssites te verkopen. Die verkoop je voor 25 euro en dat is dus de 25 euro die je ‘baantje’ je beloofd heeft per e-mail. Ik vind het pure oplichting. De boeken gaan echt over non-onderwerpen, geen mens die dat wil kopen!
Dus je krijgt die 25 euro echt niet zomaar! ik zou er nooit aan beginnen. Maar de keuze is natuurlijk aan jezelf. succes!
Als je een advertentie ziet waarin thuiswerk wordt aangeboden waarmee je veel geld kunt bijverdienen en je moet eerst betalen voor een starterpakket of iets dergelijks, dan kun je er al vanuitgaan dat alleen anderen er rijker van worden. Ik heb nog nooit een sollicitatieprocedure meegemaakt waarin ik eerst zelf geld moest betalen alvorens ik het kon gaan verdienen. En het feit dat er niemand op zo'n site met naam en adres vermeld staat zegt natuurlijk ook al genoeg. Nooit op deze manier thuiswerk zoeken!!!
WAT JE OOK DOET GA NIET IN ZEE MET EMAILS-VERWERKEN.NL op google kun je heeel veel klachten vinden over dit bedrijf..
ze werken via een pyramide methode..kortom jij koopt een start pakket, en emails beantworden houd in dat j een andere dombo moet vinden die dit start pakket van jou overkoopt…anders zit je met de gebakken peren..
bij goed thuiswerk hoef je nooit 0900 nummers te bellen..hoef je nooit een start pakket te KOPEN!!!
Ikzelf vertrouwde het niet,dus ben gaan googelen…geluukig maar!!! Succes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?