thuiswerkpaleis???

• annemoon

hallo,

iemand van jullie bekent met www.thuiswerkpaleis.nl?

vandaag via vriendin dit als tip gekregen, ziet er bijna te mooi uit om waar te zijn……….. wie heeft ervaring met hen?

groet,

annemoon

• Debby

Trap er ajb niet in! dat hebben al genoeg mensen gedaan. Je moet een startpakket kopen voor 25,- euro (soms als zogenaamde aanbieding bij de 1 of ander 10,-euro) en het enige dat je krijgt is wat onzinverhaaltjes over hoe jij precies datzelfde verhaal weer aan andere mensen moet gaan verkopen. Al die zogenaamde mailtjes die je binnenkrijgt zijn alleen reactie's van mensen op advertentie's die jij op gratis advertentiesite's hebt geplaatst met alle mooie beloftes die ook op hun site staan. Kijk maar eens op alle gratis advertentiesite's hoeveel mensen het al aanbieden.

Groetjes Debby

• Nathalie

Bedankt dat je dit even meldt Debby, ik zat ook net hun site te bekijken maar het klinkt mij idd teveel als een soort pyramide-gebeuren. Ik ga me in elk geval niet aanmelden!

• annemoon

hoihoi,

dankje voor de reactie, ik vond het ook vreemd lijken en twijfelde maar weet t nu zeker…………….niet doen dus.

annemoon

• Mriek

weet iemand dan wel een serieuze thuiswerksite? Heb geen ervaring en zie op internet door de bomen het bos niet meer!!

• Jane

Hallo,

Thanx voor de informatie.

Heb vandaag nog op de site gekeken van thuiswerkpaleis.nl, en heb hun een mailtje gestuurd, dat ik ergens gelezen heb dat het niet is toegestaan om thuiswerk aan te bieden waarbij men moet betalen voor informatie (0900-nummers, € 25 per email). Ik wacht op een reactie van hun.

• sabrina

ik zou het niet doen. ze lijken gewoon een stelletje oplichters man. shamemie jamie ga op een andere mannier geld maken oplichters allemaal

• Thomie

Hallo,

Ik heb voordien eens een berichtje geschreven omtrent “thuiswerkpaleis” en deze gepost op www.internetoplichting.nl . Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat je betaalt voor een .pdf file of een soort e-book waarin dan adressen staan waar je werk kunt vinden (uitzendbureaus enzo)… meer is het niet. Dus, je moet ofwel zelf werk zoeken, ofwel verkoop je deze .pdf file verder aan anderen (voor 30 Euro) om zo je geld te verdienen. Dus, per verwerkte mail, verdien je inderdaad 30 Euro, maar het is geen fijne manier om zo aan de kost te komen, want je belazert er anderen mee.

Hier krijg je (gratis) een link om deze pdf-file te openen. Zo weet je waarvoor je niet moet betalen!

http://rapidshare.com/files/114489642/STARTPAKKET.zip

Hoop dat jullie er iets aan hebben!

• Thomie

Sorry, kreeg de volledige link er niet op en probeer het nog eens:

Als het niet lukt, bezoek dan www.internetoplichting.nl over hetzelfde topic, daar staat de volledige link (bij Thomie)

http://rapidshare.com/files/114489642/STARTPAKKET.zip

Groeten.