Thuiswerk gezocht den haag

  • Tanja

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar ‘echt’ thuiswerk in de omgeving van Den Haag.

    Met echt bedoel ik bv brieven vouwen, dingetjes inpakken, enveloppen plakken en dat soort dingen. Weet iemand een thuiswerkcentrale in de omgeving van Den Haag of is er iemand die dit soort thuiswerk aanbied?

    Groeten Tanja

  • vliegen

    bouw je zaak van uit huis topverdienste 0652011880Tanja schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > Ik ben op zoek naar ‘echt’ thuiswerk in de omgeving van Den

    > Haag.

    > Met echt bedoel ik bv brieven vouwen, dingetjes inpakken,

    > enveloppen plakken en dat soort dingen. Weet iemand een

    > thuiswerkcentrale in de omgeving van Den Haag of is er iemand

    > die dit soort thuiswerk aanbied?

    >

    > Groeten Tanja

  • siske

    hallo

    graag wou ik even informeren of je misschien al iets had gevonden en zo ja of je mij deze gegevens dan ook even zou kunnen doorsturen

    mvg siske

  • Trudy

    Hallo

    Ik zou het ook graag willen weten ik zoek ook al heel lang naar thuiswerk

    mvg Trudy

  • Tanja

    ik heb nog helemaal niks gevonden…..

    groeten Tanja

  • Bert van der Hout

    Goede morgen

    Deze Haagse masseur ontspant mensen. Ik zoek nieuwe klanten en wil dit proberen door aanbeveling. Elke geslaagde aanbeveling geeft je een contante premie van 20 euro. Het is hiervoor nodig dat je in Den Haag of omgeving woont.

    2e mogelijkheid: meedoen aan evaluaties. Dit zijn drie tests van een half uur. Na elke test krijg je contant 20 euro. Ook mogelijk bij je thuis. Beslist geen seks!

    ..

    Vraag de info-brief! Deze ontvang je per e-mail.

    Tot je dienst, met een vriendelijke groet van Bert.

    bertvanderh@gmail.com

  • Milka

    Geachte heer,mevrouw,

    U geeft in uw advertentie dat u op zoek bent naar thuis werk. Dit kan ik u bieden.

    U bepaald zelf hoeveel u verdient en wanneer en hoevaak u werkt.

    Hoe kunt u verdienen?

    Dankzij AllePaginas.nl is het mogelijk om geld te verdienen door je eigen pagina te maken

    Voor elke link die jij plaatst verdien je maar liefst 1 eurocent. Dit kan natuurlijk al snel oplopen als je een beetje je best doet.

    Een kleine rekensom: als jij 2500 links plaatst, heb je al 25 euro verdiend!

    Bovendien beheer jij straks een aantal eigen pagina´s waar je voor je zelf veel geld mee kunt verdienen door er reclame op te plaatsen.

    Bent u geinteresseerd en wilt u zich gratis aanmelden en meer informatie ga dan naar:

    http://www.allepaginas.nl/index.php?ref=14862

    Ik hoop dat u zich aanmeld en vandaag nog begint met veel verdienen!

    Tot snel!

    Milka

  • Akabe

    Geachte heer/mevrouv

    Ik ben momenteel werkloos en op zoek naar werk.

    Bij deze vraag ik of u mischien vacature voor mij hebt openstaan. De vacature wil ik dat het verpak-/sorteerwerk is anders ben ik er verder niet in geintreseert.Ik heb geen diploma(s) en ben 27 jaar.

    Ik hoop hierbij u genoeg te geinformeerd.

    Met vriendelijke groet

    Akabe,

  • dennis

    ik zou graag nog meer info willen op u oproep. ik woon zelf in het centrum den-haag.

    dc kroonstadt

    nr: 0644481877

  • karina

    I just moved to Den Haag,I am writing to apply for a any position you request. I am self motivated, ambitious and responsible with the ability to meet needs, am capable of working with different kinds of people. i am hard working, reliable and willing to assist in all areas. have good communication skills and can work with or in a team.work well under pressure, make good decisions.i am dedicated loyal and share my knowledge. have good client service, flexible and can adapt to anything. i love to be challenged and more then able to learn new skills. i am goal driven and passionate about my work, i put no limits to achieving my goals and i would like to be given the opportunity to develop myself.

    Please see my CV for additional information.

    I can be reached anytime via email at karinahelena@live.co.za or my cell phone 0643122231

    Thank you for your time and consideration. I look forward to speaking with you about this employment opportunity.

    Sincerely,