Thuis werken als gastouder

• Finkids

Houdt u van kinderen?

Werkt u graag thuis op vlak bij huis?

Schrijf u dan gratis in op de bemiddelingswebsite van Finkids. Hier kunt u zich aanbieden als gastouder om kinderen op te vangen. De inkomsten liggen rond de 5 euro/per kind/per uur

www.finkids.nl/bemiddeling

Voor meer informatie over gastouderopvang kunt u terecht op onze normale website: www.finkids.nl

• natasja

Hallo

ik ben natasja ik ben 30 jaar en moeder van een dochter van 7 jaar.

Ik zou graag willen werken als gastouder bij mezelf thuis of bij iemand thuis.

Zou hier graag wat meer informatie over willen.ben bijna klaar met mijn opleiding kinderleidster spw 3.

vriendelijke groet

Natasja woudenberg

• June Riley

Hallo,

Ik ben June Riley, werk als pedagogisch begeleider met volwassenen en kinderen met een beperking. Maar omdat ik graag meer thuis wil zijn voor mijn zoontje van 2 wil ik graag gaan werken als gastouder.

Ik woon in een kinderrijke omgeving, met speelruimte in en om het huis. Gezien mijn pedagogische achtergrond zijn rust, ruimte en structuur bij mij als vanzelfsprekend. daarnaast wil ik kinderen op creatieve wijze de mogelijkheid bieden om zich te uiten.Uiterraard pas ik me aan aan de wensen van de ouders. ben heel flexibel en heb ook logeermogelijkheden.

ik kunt mij mij via de mail benaderen. m.v.g. j.h. Riley

• anita bhawanidin

hallo ik wil heel graag als gastouder gaan werken maar ik heb geen diploma kom ik in aanmerking bij jullie of kan ik een opleiding doen met samen met werken ik hoop dat u iets voor mij zal betekenen u kunt ook bellen op mob 0647160315 gr anita

• jamiela

Geachte mevr ik heb een vraagje ik heb een spw 3 diploma. kan ik ook zelf thuis opvang doen is het mogelijk. moet je dan ook thuis iets veranderen als je dat doet.

krijg je ook vakantie dagen. hoeveel dagen brengen de ouders dan hun kinderen bij mij . en als de ouders de kinderen niet brengen krijg ik daarvoor ook geld. moet ik dan bij jullie melden als ik wil beginnen. hoeveel ga ik dan verdienen als ik een kind heb. sorry dat ik dit alles vraag , omdat ik in de ww ben dan kan ik hun vertellen en dan kunnen ze ook weten hoeveel ik uit betaal ga krijgen. hoeveel kinderen heb ik nodig om echt uit tekomen als ik 1200 wil verdienen hoeveel kinderen heb ik dan nodig.

ik hoop dat ik snel iets van u hoort dank u