zoekt betrouwbaar thuiswerk!!!

• starmans

hallo!!!ik ben een spontane meid van 35 en ben op zoek naar een leuke baan het liefst thuiswerk met een leuke bijverdiensten!!!!!

alleen serieuze reacties aub en betrouwbaar!!!!ik woon in limburg!!!!!

• Marc Noordhoek

Hallo,

Heb je er wel eens aan gedacht om in je vrije tijd een extra inkomen op te bouwen ?

Niet voor een werkgever, maar helemaal voor jezelf.

Kijk eens op onze website www.werktvooriedereen.nl

Wat heb je te verliezen? Niks toch? Je kunt alleen maar winnen.

Wij verdienen op dit moment 1000 euro per 4 weken,

Dit is EXTRA inkomen naast mijn baan in loondienst.

Kijk ook eens naar de bijlage.

Met vriendelijke groet,

Marc Noordhoek

LSW Marketing

0315-329042

• Michel

Hoi,

Kijk hier eens naar www.geldverdienjethuis.nl! Het werkt echt!

Lees anders ook eens mijn verhaal op: www.geldverdienjethuis.nl/mijnverhaal.html

Het 100 % thuiswerk en betrouwbaar, het ligt aan goede coaching en die beloof ik je bij deze!

Met vriendelijke groet,

Michel van Toor

• van Leeuwen

Kijk eens op www.youtube.com/magneetwellness wij zitten te springen om spantane dames die graag goed willen verdienen.

Het werk is leuk en zowel vanuit huis als s'avonds bij de mensen thuis. Gemiddelde verdiensten van 1 avond werken 200 euro voor 3 uurtjes.

• claudia

heb je een lekkere vlotte babbel,dan is dit echt iest voor jou!!!!!!

ik ben 2 maanden geleden begonnen met de verkoop van parfum,die geinspireerd zijn door de welbekende dure merken,ze ruiken net zo mensen herkennen meteen de guer en ze geuren de hele dag omdat deze parfums 20 % parfum olie bevat.

bij 10 flessen verkoop heb je al snel 50 euro verdiend.

dit verkopen doe je eerst in je kennisen kring,party`s en aan de hand van website of

flayers op hangen in de plaatselijke winkels komen de klanten vanzelf aan waaien.ook kan je het via een sponsor systeem doen d.w.z. je gaat naar de plaatselijke voetbal vereninging of club wat je maar wilt laat hun de reclame maken en via elk verkocht flesje via de club of vereniging of school sponsor je dan met 1 euro,heel simpel een school heeft bv 300 leerlingen dat zijn dan 300 paar ouders die bereikt worden,en zo kan je een mooie klanten kring op bouwen want als ze 1 maal gekocht hebben komen ze zeker weten te rug want je verkoopt echt een heel goed produckt!!!!!!!!

ik heb in de afgelopen 2 maanden zo`n 200 flessen verkocht,en dat is toch een hele lekkere bij verdiensten.

voor meer info kan je me mailen of ga naar

www.everyoneweb.com/firstredrosesparfum/

let op eigen tijd dus zeer geschikt voor moedertjes,huisvrouwtjes….

• sammy

graag meer informatie

• Marc Noordhoek

Hai Sammy,

Bedankt voor je reactie

Kijk eens op onze website:

www.werktvooriedereen.nl

Neem rustig de tijd om alles door te nemen.

Als je meer informatie wil kun je ons altijd bellen.

Ook kunnen we een geheel vrijblijvende afspraak maken waarbij ik je alles

uitleg.

Met vriendelijke groet,

Marc Noordhoek

LSW Marketing

0315-329042

• claudia

hoi sammy..

bedankt voor je reacktie

voor meer info kan je altijd terecht op

http://www.everyoneweb.com/firstredrosesparfum/

vandaar uit kan je me mailen in het menu vind je een knop met wilt u dit ook gaan verkopen.

maar kort samen gevat gaat het dus om de verkoop van parfum die geinspireerd zijn op de dure merken,en zo heb je meer van die nep luggies maar deze zijn zo goed dat ik al in 5 weken tijd 200 flessen verkocht had en de mensen terug komen om het ook kado te doen aan iemand omdat deze echt net zo geuren als de echte dure merken en ook de hele dag lekker blijven ruiken.

de winst gaat gewoon per verkocht artikel en is best hoog.

stel je hebt 1 party en verkoopt voor 300 euro dan heb je al snel 100 euro verdiend en dat is dus op 1 avondje .

dit red je makkelijk daar dat als je dus ongeveer 10 man hebt op 1 party vaak met 3 of 4 flessen weg gaan en dan vaak ook nog een bodylotion of douche gel meenemen.

dus je verdiend en lekker en het is ook nog eens gezellig en leuk om te doen.

je kan dit ook via verenigingen verkopen of school of vrienden kring.

groetjes claudia

• roel jacobs

hallo ik ben roel jacobs ik wil dit ook naast mijn werk een extra inkomen maar heb al heel veel wegen afgezocht en op gereageerd kunt u mij hierin verder helpen met vriebdelijke groel roel jacobs 0630676841 is mijn gsm nummer