U bent geinteresseerd in thuiswerk via de PC. Ik ben dat ook en vandaar dit bericht. In de Nederlandse markt zijn veel grote spelers actief zoals: Amway, Aloe Vera en DHS. De meeste advertenties die u tegenkomt gaan ook over deze organisaties. Ze bieden de kans een eigen zaak te beginnen. Ook ik heb deel uitgemaakt van deze organisaties.
Echter wat mij niet werd verteld was dat de Nederlandse markt al redelijk verzadigd is. Ook is mij niet verteld dat vanaf de start, hoe voortvarend soms ook, vooral de mensen boven mij veel geld verdienen aan mijn dure werkuren. Uiteindelijk sloot dit dus niet meer aan bij wat ik rechtvaardig vind!
Ik ben namelijk op zoek naar een organisatie:
· Die zijn betrouwbaarheid heeft bewezen.
· In Nederland nog nauwelijks of niet aanwezig is.
· Waarvan het product of dienst van een onomstreden hoge kwaliteit is.
· Waarbij de opbrengsten voor iedereen vanaf de start hoog zijn.
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik heb gevonden wat ik zocht. De organisatie beschikt over al het bovenstaande en daarnaast bieden ze je ook nog gratis een totaal geautomatiseerde backoffice (waar je bij andere organisaties dus voor betaald) en krijg je hier wel alle ondersteuning die je maar nodig hebt.
Na inschrijving wordt u persoonlijk gratis via skype (www.skype.com) door mij begeleid totdat u het systeem begrijpt en er zelf een mooi inkomen aan overhoud.
Ik bied u dan ook graag de mogelijkheid gratis en vrijblijvend onze film te bekijken voor een systeem waarbij letterlijk hele Europese markt nog open ligt. De timing om NU in te stappen is perfect! Er zijn in december 2007 pas zo’n 40 Nederlanders actief met dit systeem. Dit is dus ECHT een serieuze mogelijkheid waarbij u al direct vanaf het begin een mooi inkomen opbouwt!
De voordelen:
De opbrengsten zijn vanaf de start hoog!
U werkt 100% vanuit huis. Geen vergaderingen buiten de deur.
U bepaalt zelf het aantal uren dat u wilt werken.
U krijgt 6 online trainingen (en niet meer!) om de organisatie te leren kennen.
U werkt samen met een grote, sterke en stabiele organisatie (in Amerika is het de op 14 na snelst groeiende privé onderneming!).
Het enige wat u op dit moment hoeft te doen is u zelf te registeren op mijn website. Daarna hebben we even contact (liefst via skype maar telefonisch kan natuurlijk ook) om te kijken op welk moment u tijd heeft onze 40 minuten durende film/ presentatie te bekijken.
Wilt u onze vrijblijvend onze film/ presentatie bekijken kijk dan even op
http://www.johandejong.com/index_bestanden/page0001.htm
Met vriendelijke groet,
Johan de Jong
Skype: JDJ2050 (heeft u vragen mail me dan gerust of zoek me op via skype!)