Begin Een eigen parfum zaak van uit huis
Altijd al gedroomd om een eigen zaak te gaan beginnen maar ziet u op tegen de hoge kosten die het maandelijks met zich mee brengt of heeft u geen geld om te starten ,begin dan nu een eigen parfum zaak vanuit huis. makkelijker kan het niet en toch bent u eigen baas.u deelt zelf u eigen tijd in niemand die tegen u zegt dat u moet werken.
dit is altijd mijn droom geweest een eigen zaak,maar altijd die dure kosten het is zo jammer
van daar dat ik hier nu mee begonnen ben .
iedereen kan dit doen als je maar wilt en doorzettings vermogen hebt.
ook al wil je dit gaan doen voor wat bijteverdienen kan dit ook.
Je eigen parfumzaak vanuit huis .je betaald 1 malig 30 euro dan krijg je een mooie map met daar 100 proefmonsters in van geuren die geinspireerd zijn door de welbekende wereld merken. Giorgo Armani, Hugo Boss, Jil Sander, Dolce & Cabbana , Joop, Celine Dion,etc
deze geuren zijn geinspireerd en niet nep Laat dit duidelijk zijn .alleen verkopen wij ze in een andere verpakking en een anderflesje en wij verkopen 100% kwaliteit.als bedrijf garanderen wij 20 % parfum olie in onze parfum en 16 % parfum olie in oze Eau de parfum .en in de winkel is dit maar afwachten of er inderdaad zoveel inzit .in de winkel ben je al snel 70 euro kwijt voor een Eau de toilet.
bij ons ben je voor een flesje kwijt vanaf 12.90 voor 30 ml en voor een flesje van 100 ml ben je kwijt 18.90
dat is toch mooi en zo hou je dan ook nog geld over voor andere dingen .in de winkel betaal je veel voor de verpakkingen en het flesje en voor de parfum zelf helemaal niet zo veel .
bij ons betaal je voor de parfum en niet voor de verpakking want die gooi je toch weg als die op is .
ook voor de mensen die geen brede portomonee hebben maar wel een lekker geurtje willen hebben kunnen dan bij ons terecht en ook de mensen die altijd al een dure geur uit de winkel halen en eens een keer onze parfum proberen .die denken dan ook wel na of ze dan niet toch onze parfum willen kopen dus voor iedereen op de markt hebben wij wat.ook naast de parfums verkopen wij ook nog badgels ,deodorant en deorollen en dan wel in de geuren van de parfums .aftershave, parfums voor kinderen en douche gel voor kinderen ,boddy balsum 200 ml, shaving foam .
ook heeft het bedrijf een eigen parfum line . de geuren worden gemaakt in de dom fabriek waar ook de parfum in de winkel van daan komt .dus ik benadruk het nog maals wij verkopen kwaliteit in een ander flesje en verpakking die vele malen goedkoper zijn en omdat wij het direct kunnen bestellen bij de fabriek en geen extra kosten hebben. en daarom de lage prijzen
ook komen er verder geen kosten over heen het is 1 malig 30 euro .
dus lijkt het je wat stuur mij dan een mail danny_loer@hotmail.com
Met vriendelijke groet D.Loer