Makkelijke bijverdienste

• Jeroen

Goedendag,

dank voor je reactie.

Ik kom niet met een van die vele clubs die geen investering vereisen, maar wel een kleine bijdrage verlangen.

Ik beloof je ook geen goude bergen.

Ik kom wél met een systeem wat geloofwaardiger is.

Nee, je zult er niet schatrijk mee worden, maar ja: het is wel leuk meegenomen.

De mogelijkheden:

Optie 1:

Cashfiesta

door je aan te melden wordt je lid. Vervolgens download je een klein programma dat je runt als je online bent. Dit programma vertoont ads bovenaan je scherm. Deze balk, ongeveer 2 cm hoog, bevat twee advertenties. Af en toe moet je wel even op het “mannetje” klikken (werkt dus alleen als je echt online bent). In het begin is dit storend, maar het mooie is… na verloop van tijd zie je de advertenties niet. En je puntensaldo loopt ongemerkt op. Daarnaast kun je nog op andere manieren punten verdienen. Klik hier Goedendag,

dank voor je reactie.

Ik kom niet met een van die vele clubs die geen investering vereisen, maar wel een kleine bijdrage verlangen.

De mogelijkheden:

Optie 1:

Cashfiesta

door je aan te melden wordt je lid. Vervolgens download je een klein programma dat je runt als je online bent. Dit programma vertoont ads bovenaan je scherm. Deze balk, ongeveer 2 cm hoog, bevat twee advertenties. Af en toe moet je wel even op het “mannetje” klikken (werkt dus alleen als je echt online bent). In het begin is dit storend, maar het mooie is… na verloop van tijd zie je de advertenties niet. En je puntensaldo loopt ongemerkt op. Daarnaast kun je nog op andere manieren punten verdienen. Klik hier http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=jlangendam%20 om je aan te melden

Optie 2:

Agloco is een ander advertentie systeem. Hun concept is gebaseerd op bekende sociale netwerken (hyves, myspace ed): deze sites verdienen geld door advertenties te tonen aan leden. Agloco belooft deze opbrengsten met haar leden te delen. Ook hier een kleine download: een andere balk die onderaan het scherm verschijnt, kleiner dan de windows taskbar. Ook hier kunnen ads zichtbaar zijn. Ook kun je door de zoekfunctie te gebruiken geld voor Agloco verdienen, hetgeen weer gedeeld wordt met de leden. Overigens: de viewbar zorgt ervoor dat je "relevante advertenties te zien krijgt. https://www.agloco.com/web/guest/signup?referralCode=BBBP6978&lang= om je aan te melden.

Je ziet, ik beloof geen gouden bergen, maar ik heb het wel over iets dat werkt. En je hoeft er niets voor te doen dat je niet tóch al deed.

Groet,

Jeroen

• peter

Hallo ik zou graag de link toegestuurd krijgen.

Om ook eens ff te checken hoe of wat

B.V.D.

M.V.GR. :Pallastor

• Rene

Ik wil die mail ook graag; belangrijkste vraag, hoeveel tijd gaat er in zitten (opbrengst per uur) en hoe veel uur is verplicht per week?

• Jeroen

er gaat géén tijd in zitten. Enkel een extra handeling op de momenten dat je tóch achter de PC zit. Verdiensten zijn daaraan gerelateerd.

(Je kunt altijd je verdiensten boosten, maar dat kost je wel iets meer tijd).

De mogelijkheden:

Optie 1:

Cashfiesta

door je aan te melden wordt je lid. Vervolgens download je een klein programma dat je runt als je online bent. Dit programma vertoont ads bovenaan je scherm. Deze balk, ongeveer 2 cm hoog, bevat twee advertenties. Af en toe moet je wel even op het “mannetje” klikken (werkt dus alleen als je echt online bent). In het begin is dit storend, maar het mooie is… na verloop van tijd zie je de advertenties niet. En je puntensaldo loopt ongemerkt op. Daarnaast kun je nog op andere manieren punten verdienen. Klik hier www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=jlangendam%20 om je aan te melden

Optie 2:

Agloco is een ander advertentie systeem. Hun concept is gebaseerd op bekende sociale netwerken (hyves, myspace ed): deze sites verdienen geld door advertenties te tonen aan leden. Agloco belooft deze opbrengsten met haar leden te delen. Ook hier een kleine download: een andere balk die onderaan het scherm verschijnt, kleiner dan de windows taskbar. Ook hier kunnen ads zichtbaar zijn. Ook kun je door de zoekfunctie te gebruiken geld voor Agloco verdienen, hetgeen weer gedeeld wordt met de leden. Overigens: de viewbar zorgt ervoor dat je "relevante advertenties te zien krijgt. https://www.agloco.com/web/guest/signup?referralCode=BBBP6978〈= om je aan te melden.

Je ziet, ik beloof geen gouden bergen, maar ik heb het wel over iets dat werkt. En je hoeft er niets voor te doen dat je niet tóch al deed.

Groet,

Jeroen

• Heewda

Er zitten geen kosten aan vast?

Alleen een toolbar?

Hyves werk ik veel mee en bijvoorbeeld ook veel game sites.

Zou ik beide linken ook kunnen krijgen?

• Heewda

oeps met mailadres nu