ondernemende moeders gezocht

• Michel

Wij zijn op zoek naar ondernemende moeders die wel thuis willen zijn voor hun kinderen, maar daarnaast ook de mogelijkheid willen hebben om extra bij te verdienen of zelfs een volledig inkomen op te bouwen. Werken vanuit huis maakt dit mogelijk. Kijk op onze website www.succesinhetleven.nl en vul het aanvraagformulier in. Ben jij misschien deze maand nog onze nieuwe collega?

• Shine

ik heb interesse, maar wil graag weten wat er van mij verwacht word..

Wat ik moet doen om wat te kunnen verdienen..

Ook is er een klein probleempje want op de website staat dat je 25 jr moet zijn Maar ik ben 24 jr (en moeder van een dochtertje van 3 en zwanger) dus thuiswerk is voor mij een ideale manier om geld te verdienen

• Michel

Hoi Shine,

Ik zou even contact met je op moeten nemen. Zoals je ongetwijfeld gezien hebt heeft onze website een interesse formulier op de laatste pagina, dus als je dat even invult neem ik contact met je op.

Wordt pas volgende week trouwens, want ik ben tot en met maandag in Dublin, Ierland voor een internationale training.

Ik zie het formulier wel.

P.s. de leeftijdsgrens staat er alleen in om te jonge mensen te weren omdat daar meestal niet zo serieus door gekeken wordt en wij zijn wel op zoek naar serieuze belangstellenden.

Verder is het geen thuiswerk, maar veel interessanter, het is werken vanuit huis. Je eigen tijd bepalen, bepalen hoeveel en wanneer je werkt, ook als de kinderen groter worden. Heel erg interessant inkomen is mogelijk, maar dat laat ik je graag zien als je je gegevens achterlaat op het formulier.

• zonnetje630

Hallo,

Ik ben een moeder die graag thuis wil blijven maar ook wel wat geld wil verdienen. Ben wel nieuwsgierig wat het werk inhoud. Ik wacht jullie mail even af.

Vriendelijke groet Eliza