Heeft iemand goede ervaringen?

• Jeroen

Hallo,

`if something sounds to good to be true, it probably is´… die zin komt nogal vaak bij me op als ik die thuiswerkcentrales en programma´s zie….

is er iemand die ook echt GOEDE ervaringen heeft (bijvoorbeeld “geen investering nodig” betekent ook echt dat er geen investering nodig is, perspectieven die geboden worden zijn realistisch etc.

• Stiena van Horne

Hallo Jeroen

Als je wil kan ik je helpen hier mee, gewoon een extraatje verdienen in je eigen tijd die je over hebt op een dag, week maakt even niet uit!! Ik heb zelf al enig ervaring van daar je te kunnen helpen. mijn email is horne093@planet.nl

Met vriendelijke groet

Stiena van HorneJeroen schreef:

>

> Hallo,

>

> `if something sounds to good to be true, it probably is´…

> die zin komt nogal vaak bij me op als ik die

> thuiswerkcentrales en programma´s zie….

>

> is er iemand die ook echt GOEDE ervaringen heeft

> (bijvoorbeeld “geen investering nodig” betekent ook echt dat

> er geen investering nodig is, perspectieven die geboden

> worden zijn realistisch etc.

• Michel

Hallo Jeroen,

Ik snap helemaal wat je bedoeld.

Ikzelf ben ruim 2 jaar geleden zelf op deze manier via internet aan het zoeken gegaan en je ziet door de bomen het bos niet meer.

Ikzelf heb iets ontdekt, waarin men direct aangaf dat er geen investering nodig was, maar een bedragje betaald moest worden voor een licentie registratie.

Ikzelf, sceptisch als ik was, geloofde er niets van, maar heb het toen toch gedaan. Gevolg is dat ik met een eenmalige “investering” van net iets boven de 100 euro, nu elke maand een extra inkomen binnenhaal van zo'n kleine 2000 euro en dit inkomen is nog steeds groeiend, want ik kan het zelf bepalen.

Ik ben zelf met het concept aan de gang gegaan en ben er echt laaiend enthousiast over.

Kijk maar eens op de website www.succesinhetleven.nl

Geloof me, dit is geen lekker makerij, geen oplichting, not to good to be true, maar heel echt. Het addertje onder het gras in dit concept heb ik wel gevonden… dat was ik zelf.

Michel

• Carin

mijn mening:

ik doe al ruim 5 jaar thuiswerk, en dat bevalt me prima.

Bedrijven waar je moet investeren of abboneren om daar thuiswerk te mogen doen is allemaal bull!!

Je gaat werken om iets te verdienen, om het moment dat jij betaald, verdienen zij, en jij belijft gefrustreerd achter.

Thuiswerk echt thuiswerk, is er maar heel weinig, dit is vaak produktie werk wat ondergebracht wordt bij ergon bedrijven. Blijf helder filteren, maar nog beter benader zelf bedrijven, en complete links www.thuiswerkmoetjedoen.nl is allemaal flauwe kul enige die hier thuis iets verdiend zijn de opzetters van die site en hun rekeningnummer

ik snap nog steeds niet, dat er geen wet is die dergelijke praktijken verbied

• Jasper Kras

Hallo Jeroen,

Als je online geld wil verdienen dan moet je soms ergens voor betalen, bijvoorbeeld een concept of iets dergelijks.

Voor niets gaat uiteindelijk alleen de zon op!!

Mocht je evt interesse hebben kun je ook op www.freewebs.com/thuiswerkbedrijf kijken.

Ik ben hier reeds enkele maanden mee bezig en ik verdien een maandelijks vast inkomen wat elke maand meer wordt!! Het is tegen een kleine investering maar het werkt wel. Hoe meer tijd je eraan besteed hoe sneller je maandelijkse inkomen zal stijgen.

Groeten,

Jasper