eVo - eVolution is coming this july, the 15th!

eVo : eVolution is coming! Alweer een online ?verdien geld? programma.

Persoonlijk, heb ik een hekel gehad aan zulke programma?s, vooral wanneer ik het moet promoten d.m.v. referrals . Deze is in dat opzicht niet anders! Maar, wat dit anders maakt is dat, ?referrals? is maar 1 van de 6 unieke manieren waarop je een stukje van de taart(geld) kan pakken.

Als je al interesse hebt dan is hier de link naar mijn site, waar je je gratis kan registreren:

http://www.evolutioniscoming.com/evo199425sv

anders, lees verder!

Het programma, of eigenlijks de site, beweerd de introductie te hebben van een perfecte manier van een online business op 15 Juli 2007. Genaamd ?Evolution Day?. En ik moet zeggen?het ziet er veelbelovend uit. Als jij net zoals mij bent, een veteraan in internet gebruik, dan ben jij nu nog niet overtuigd. Oke! Laat ik je nog iets meer uitleggen, in 5 stappen:

1. Het internet is ?s werelds snelst groeiende markt.

2. Ontdek een markt die 4 keer sneller groeit dan het internet, en die markt is, ?online spelletjes spelen? + ?sociaal netwerken? geweldig he!

3. De groei is waard $412,- iedere seconde van ieder uur van iedere dag, echt waar.

4. Leer hoe je lol kunt hebben, geentertaind word en sociaal netwerk, jou geld kan opleveren, door:

· Het spelen van spelletjes

· Online wedstrijdjes organiseren (daar heb je natuurlijk wel speleres voor nodig)

· Referrals (hoe meer spelers in jouw team, hoe meer jij verdient!)

· Sociaal Netwerk

· Adverteren (zoals: Google Ads, of gratis advertentie sites)

· ?en er zijn natuurlijk nog een heleboel andere manieren.

5. Dit is de pre-launch periode en de echte start is op 15 Juli 2007. Maar, dit is jouw mogelijkheid om bij de eerste te horen, en zoals zij beweren, er zijn absoluut goeie aanwinsten bij betrokken.

Dus waarom zou jij je nu niet registreren! Wat heb je te verliezen, een paar seconden? En het kost je ook geen geld.

Registreer je nu door op onderstaande link te klikken, en begin vandaag nog met je eigen zaak.

http://www.evolutioniscoming.com/evo199425sv