Aurora thuiswerkcentrale

• Helena

Kan iemand mij meer vertellen over Aurora thuiswerkcentrale? Ik heb mij laten inschrijven, maar nu las ik ergens een klein berichtje dat ze niet te vertrouwen zijn. Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hier meer van?

Alvast bedankt voor het antwoorden.

• Sylvia Stapper

Geachte Helena

Ik heb me zelf ook aangemeld dat via de telefoon dan kan je reageeren op een thuiswerk produkt dat heb ik één keer gedaan.

Maar let op iedere keer zijn de kosten hoog om dat je het per telefoon moet

aanvragen.

Betrouwbaar ????

• Helena

Heb je het werk wel gekregen? En kreeg je ook uitbetaald? Wel heel raar dat je je steeds moet aanmelden via de telefoon. Er zit dus duidelijk een luchtje aan….

• marianne

goeden avond beiden dames*Helene en Sylvia.

ik zie nu pas jullie berichtje staan over (aurora.)..

sorry dat ik jullie dit moet zeggen?maar ze zijn NIET te vertrouwen…

ik kreeg van iemand deze tip aangeboden om de werkelijke reden te vinden.

tik in bij *google*en tik hier in aurora thuiswerk klachten

indien mogelijk hoop ik niet dat jullie er van schrikken..

ik zoek me ook al 4a6 weken een ongeluk naar betrouwbaar en serieus thuiswerk.

ik hoop voor jullie beiden dat ik jullie hier genoeg over heb geinformeerd..

mvg van Marianne.

• Helena

Ik heb ze een mailtje gestuurd, en ze verteld dat het ongehoord is om mensen, die graag iets willen bijverdienen, zo veel geld te laten betalen. Maar of het helpt…?

• roelof

ja ik heb me ook ingeschreven kost een vermogen maar nog nooit werk gekregen

ik \heb wel een aantal adressen van thuis werkcentrales is dat wat?

mag ik die hier zetten?

• MAJA

HALLO MENSEN,

IK WORDT OOK AL JAREN DOOR HUN OPGELICHT, MOET MAANDELIJKS EEN BEDRAG BETALEN. EN JE HOORT NOOIT WAT VAN ZE NOCH GEEN EMAIL. NU BEN IK HET INTERNET AFGEGAAN EN HEB IK HUN GEGEVENS GEVONDEN. IK HOOP DAT JULLIE HIERMEE EEN BEETJE ZIJN GEHOLPEN. GROETJES VAN MAJA.

http://www.thuiswerkopdrachten.nl/Thuiswerk/Contact.aspx OF VIA WWW. GOOGLE.COM EN DAT THUISWERK AURORA VEEL SUC6

Contact

Heeft u een vraag? Mogelijk hebben we deze al beantwoord in het overzicht met veelgestelde vragen.

Klantenservice

De Aurora-klantenservice kunt u bereiken op 0481 366 223.

Contactformulier

U kunt ook uw vraag stellen via het Reactieformulier, wij zullen uw vraag dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Adres

Aurora Online Thuiswerkersbestand

Postbus 103

6660 AC ELST (GLD)

• Chantal

Aurora is het grootste oplichters bedrijf wat er bestaat … Ga hier niet mee in zee ..

Ben je op zoek naar echt betrouwbaar thuiswerk ? Stuur mij dan een email chantalotterspeer1984@hotmail.com ik ben namelijk nog steeds op zoek naar parfum distributeurs vanuit huis ..

Dus voor meer info stuur me een mail.

Gr Chantal