Gewoon normaal thuiswerk, geen snel rijk onzin of mlm, aangeboden

  • Cobi

    Goedemiddag Ron,

    Graag zou ik meer informatie willen hebben over welk soort thuiswerk dit gaat.

    met vriendelijke groet,

    Cobi.

  • Ron

    Je kunt me even mailen op 1966rvv@gmail.com

    Ron

    Even voor alle duidelijkheid, want de v of de w lijkt erg op elkaar in het lettertype wat hier gebruikt wordt. Het juiste emailadres om naar te mailen bij interesse is dus:

    1 9 6 6 r v v @ g m a i l . c o m (en dan zonder de spaties ertussen :-) )

  • Ron

    Goedemiddag,

    Ik weet uit ervaring hoe frustrerend het is als je op zoek bent naar echt thuiswerk en je al die forums en advertentie-pagina's afstruint op zoek naar iets wat echt is en geen klinkklare onzin.

    Het is (over het algemeen, de hele enkele uitzondering daar gelaten) gewoonweg niet mogelijk om per dag met niks doen honderden euros te verdienen.

    Wat wel mogelijk is is om met inzet en een aantal uren in de week ervoor gaan, een leuk centje bij te verdienen.

    En dat vanachter je pc, in je pyama, koffie bij de hand …

    Interesse, mail even. 1 9 6 6 r v v @ g m a i l . c o m (uiteraard zonder de spaties ertussen, maar even zo uitgetypt om verwarring tussen de W en de V uit te sluiten)

    Maar, kun je geen mail in normaal ABN nederlands sturen, bespaar je dan de moeite.

    Ron

    we zoeken nog steeds mensen!!

  • Marie Janke

    Beste Ron

    Ik las je berichtje over thuiswerk en ben heel benieuwd naar wat je aanbiedt.

    Ik ben erg gemotiveerd om meteen aan de slag te gaan.

    Ik hoop op een snelle reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Marie Janke

  • Lieke

    Hallo Ron,

    ik ben 17 jaar bijna 18 en wil graag thuiswerk doen om mijn bijbaan een beetje aan te vullen.

    Ik heb interesse maar kunt u me misschien nog iets meer vertellen over wat ik precies moet doen

    achter de pc?

    Mvg,

    Lieke

  • Ingeborg

    Beste Ron,

    Ik zou graag wat meer informatie krijgen over het thuiswerk.

    Mijn ABN is geen probleem.

    Met vriendelijke groet,

    Ingeborg Fassaert

  • Ron

    Je kunt me even mailen op 1966rvv@gmail.com

    Ron

    Even voor alle duidelijkheid, want de v of de w lijkt erg op elkaar in het lettertype wat hier gebruikt wordt. Het juiste emailadres om naar te mailen bij interesse is dus:

    1 9 6 6 r v v @ g m a i l . c o m (en dan zonder de spaties ertussen :-) )

  • dion

    geachte ron,

    kunt u me aub meer vertellen over het werk dat u aanbiedt ben geinterresseerd.

    MVG

    Dion

  • Walther Wolff

    Beste Ron,

    Ik ben geïnteresseerd in thuiswerk.

    Gewoon simpel thuiswerk om wat bij te verdienen.

    Ik spreek Nederlands, Engels en Spaans.

    Met vriendelijke groet,

    Walther