coupeuse aangeboden

  • Ella van der Molen

    Zelfstandige coupeuse met ervaring gevestigd te Hoogeveen.

    Reparaties en veranderingen van al uw kledingstukken

    Ook voor gala/gelegenheidskleding, en Uw (tweede hands) bruidsjapon en alle kleding die nét die ene aanpassing nodig heeft om er perfect uit te zien.

    Tevens maken wij kleding op maat of naar uw ontwerp/wens, zowel voor dames als heren.

    Wilt u uw mooie jasje die prettige broek of rok exact nagemaakt in een andere stof?

    Of wilt u die favoriete blouse in een andere kleur hebben? Een herenhemd net even anders.

    Bent u langer, dunner, dikker of korter dan gemiddeld en kunt u moeilijk slagen met confectie ?

    Alle soorten stoffen kunnen zelf ingebracht worden of de gewenste stof wordt geleverd

    Voor vrijblijvende informatie neem contact op met

    Telefoon: 06-39656175 of stuur een email.

  • uiterwijk

    hallo goedendag maakt u ook virtrage? wij hebben zelf de stof al maar zoeken iemand die het maken kan het gaat om vitrage met een dubbele plooi erin.

    vriendelijke groet ,Uiterwijk

  • anke van beek

    Beste Ella,

    Ik ontwerp mijn eigen kleding en door tijdgebrek ben ik op zoek naar iemand die mijn kleding kan namaken in 3 of 4 verschillende maten.

    Ik werk zelf veel met wol, zijde, kasjmier, dus niet de meest makkelijke stoffen.

    Ik zou het liefst zelf de stof aan willen leveren en het model dat ik graag nagemaakt wil hebben.

    Wat zou dit per item gaan kosten? Wanneer ik bijvoorbeeld spreek over een blazer?

    Wat is de tijd die je per item nodig hebt om het te maken?

    Zou je me hiermee kunnen helpen.

    Ik hoor het graag.

    Groeten,

    Anke van Beek

    Woonachtig in Amsterdam

  • Monique van der Knaap

    Beste Anke,

    Ik kan je misschien helpen,

    Ik heb 20 jaar ervaring in het vervaardigen van dameskleding,

    en heb al met verschillende mode ontwerpsters samen gewerkt.

    Ik werk freelance voor bedrijven en particulieren.

    Verder ben ik in het bezit van verschillende(naai)machines.

    Ik woon in Amstelveen.

    Kijk even op mijn website www.moniquesfashionrepair.nl

    voor meer informatie

    Of stuur een mail naar moniquesfashionrepair@gmail.com

    Groeten,

    Monique van der Knaap