zoek serieuze mensen

  • Elwin

    Ben op zoek naar serieuze mensen die willen thuiswerken en daarbij ook nog wat willen verdienen. Het gaat hier niet om een slapend rijk princiepe. Je zult er dus wel wat voor moeten doen.

    Heb je interesse en wil je meer informatie? Stuur me dan een mailtje en ik stuur graag wat extra info op.

    Groet,

    Elwin

  • fa

    hallo elwin,

    ik heb wel interesse, zou graag wat meer info. van je willen ontvangen.

    mvg. fa

  • Elwin

    Hallo fa,

    Stuur me even een mailtje en ik stuur je graag de informatie op.

    Mvg,

    Elwin

  • Angelica

    Je e-mail adres staat er niet bij Elwin, ik ben ook eventueel geinteresseerd.

  • MIranda S

    Geachte meneer Elwin,

    Ik las uw bericht op het prikbord, ik zou graag meer info willen ontvangen over thuiswerk.

    Ik wacht u reactie dan ook graag af!

    Met Vriendelijke Groet,

    Miranda

    email: miranda84@gmail.com

  • Elwin

    De mensen die nog geen informatie hebben ontvangen kunnen mij emailen. Mijn email adres staat er nu bij.

    Elwin

  • petra

    Hallo erwin,

    Wil jij mij aub meer vertellen over deze baan

    Groetjes,Elwin schreef:

    >

    > Ben op zoek naar serieuze mensen die willen thuiswerken en

    > daarbij ook nog wat willen verdienen. Het gaat hier niet om

    > een slapend rijk princiepe. Je zult er dus wel wat voor

    > moeten doen.

    >

    > Heb je interesse en wil je meer informatie? Stuur me dan een

    > mailtje en ik stuur graag wat extra info op.

    >

    > Groet,

    >

    > Elwin

  • liek de canne

    hallo, en wat voor thuiswerk is dit dan..

    groetjes, angelique

  • Hester

    Beste Elwin,

    Hoe verwacht je een serieuze reachtie als je niet verteld om wat voor soort werk het gaat. Het is als een personeelsadvertentie waarbij je een “werknemer” zoekt zonder te vertellen wat de functietitel + omschrijving is. Dan krijg je toch juist niet al te slimme mensen die reageren?

    Dus als jij een serieuze advertentie plaatst….dan krijg je wellicht de reacties terug die je zoekt.

  • jlw cruden

    ik heb gemerkt dat je opzoek ben naar serieuze mensen oke ik ben er een serieuze

    persoon ik zou wel graaag bwillen horen waar dit over gaat als het thuiswerk is dan heb je een serieuze persoon gevonden vandaag met vriendelijke groet JLW CRUDEN ik hoop dat ik binnen kort iets te horen krijg.